لباس راحتی بازیگران

این روزها که بیشتر از همیشه وقت خود را درون خانه میگذرانیم بهتر است برای تقویت روحیه و البته حفظ زیبایی و تناسب اندام از لباس های راحتی شیک و زیبا استفاده کنیم. اما معمولا پیدا کردن لباس راحتی زیبا و یا ست کردن آن در منزل سخت است اما یکی از راحت ترین روش ها این است که از لباس راحتی بازیگران الهام بگیرید. برای اینکه در منزل هم زیبا و خوش استایل باشید نیاز به رعایت نکاتی است. به عنوان مثال کیفیت پارچه لباس راحتی باید بالا باشد زیرا ساعت های زیادی آن را می پوشید و زیادتر از سایر لباس ها نیز نیاز به شستشو دارد، علاوه بر این باید رنگی را پیدا کنید که مناسب رنگ پوست و استایل شما باشد. لباس راحتی که در منزل می پوشید نه باید چندان گشاد باشد و نه تنگ، بهتر است در انتخاب لباس راحتی مدل هایی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با بدن شما باشند. لباس های تنگ پس از مدتی شما را خسته و کلافه خواهند کرد. اگر با دقت نگاه کنید خواهید دید در مدل های لباس راحتی بازیگران نیز اصل بر راحتی و گشاد بودن لباس هاست در نتیجه برای شیک بودن در منزل نیاز به شلوار جین و کت و دامن  نیست، تنها کافیست درست انتخاب کنید. پس از رعایت این نکات می توانید به راحتی از مدل های مختلف و متنوع لباس راحتی بازیگران الهام گرفته و در منزل نیز استایل شیک خود را داشته باشید.

کایلی جنر (Kylie Jenner)

لباس راحتی بازیگران

اجازه دهید بررسی و ایده گرفتن از لباس راحتی بازیگران را با استایل خانگی کایلی جنر، ملکه اینستاگرام شروع کنیم. کایلی جنر یکی از خواهران ثروتمند و مشهور کارداشیان است که برند لوازم آرایشی خود را نیز دارد. او در همه جا مشغول گرفتن سلفی و عکس های متعدد از خود است در نتیجه می توانید به راحتی ببینید که معمولا از چه لباس راحتی در خانه استفاده می کند. سبک لباس راحتی کایلی جنر و استایل خانگی محبوب او پوشیدن هودی و شلوار راحتی است. در تصویر بالا می بینید که او هودی و شلوار مشکی را با لوگوی صورتی، رژ صورتی و یک کفش صورتی ست کرده است. برای آراستگی در خانه نیاز نیست چندان به خودتان سختی بدهید، کایلی در این تصویر موهای خود را دم اسبی بسته است و یک خط چشم پررنگ اما ساده دارد. اگر سرمایی هستید می توانید به راحتی هودی را با یک لباس گرم دیگر ترکیب کنید و یا اگر احساس گرما کردید سریعا آن را درآورده و با نیم تنه یا تی شرتی که زیر هودی به تن دارید در خانه تردد کنید. علاوه بر این می توانید این هودی و شلوار مشکی را با یک اسلیپر یا دمپایی راحتی خانگی ست کند و اگر مجبور شدید سریعا از خانه خارج شوید به آن یک مانتو و شال اضافه کنید.

کیارا فراگنی (Chiara Ferragni)

کیارا فراگنی

کیارا یک مدل ایتالیایی است و ما قصد داریم در بررسی لباس راحتی بازیگران به استایل خانگی او در این تصویر بپردازیم. این مدل زیبا در این تصویر یک ست ورزشی صورتی شامل سویشرت و شلوار راحتی به همراه یک تیشرت کوتاه سفید پوشیده است. او این لباس اسپرت ساده را با یک گردنبند و گوشواره ظریف ست کرده اما اگر شما مایل نیستید در منزل از اکسسوری های مختلف استفاده کنید باید گفت می توانید راحت باشید، این اکسسوری ها چندان هم در این استایل حیاتی نیستند. کیارا فراگنی به سادگی موهای بلوند خود را به شکل گوجه پست سر جمع کرده و آرایش کم رنگ صورتی او زیبایی اش را صد چندان کرده است. مزیت استفاده از هودی و سویشرت در استایل خانگی و لباس راحتی این است که شما می توانید هر جا که احساس گرما کردید هودی و سویشرت را در بیاورید و با لباسی که زیر آن پوشیده اید در منزل استراحت کنید.

اولیویا پالرمو (Olivia Palermo)

Olivia Palermo

اگر چندان طرفدار استایل اسپرت برای لباس راحتی خود نیستید و یا مایلید برای یک مهمانی دوستانه در خانه یک لباس راحتی شیک و زیبا بپوشید پیشنهاد ما الهام گرفتن از این استایل اولیویا پالرمو است. در ایده گرفتن از لباس راحتی بازیگران مهم است که استایل شما به طور کلی به آن بازیگر نزدیک باشد. اولیویا در این تصویر یک شلوار دم پا گشاد پلیسه و یک ژاکت بافت اورسایز بر تن دارد که بسیار گزینه ی مناسبی برای یک خانوم شیک پوش در منزل و حتی یک میهمانی دوستانه و عصرانه است. اگر اهل پوشیدن صندل های پاشنه بلند در منزل هستید این استایل برای شما ایده آل است و شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

لیا میشل (Lea Michele)

Lea Michele

اگر در فصول سرد سال نمی دانید چه لباسی بپوشید که هم آراسته و مرتب باشید و هم گرم، این استایل لیا میشل می تواند برای شما الهام بخش باشد. شاید تصور خاص و پیچیده ای از لباس راحتی بازیگران در ذهن دارید اما این تصویر کاملا خلاف این نکته است. لیا میشل در این تصویر یک شلوار جذب مشکی، ژاکت اور سایز سفید و یک شومیز سفید زیر آن پوشیده است. او در این تصویر لباس راحتی خود را با مادرش ست کرده است و می بینید که این استایل هیچ محدودیتی از نظر سنی ندارد. بافت های اورسایز یکی از بهترین انتخاب ها برای فصول سرد هستند. آنها گرم، شیک، زیبا و دوست داشتنی هستند و باعث می شوند شما نیز شیک و دوست داشتنی به نظر برسید. شما می توانید این استایل را با یک اسلیپر سفید تکمیل کنید.

زویی دشانل (Zooey Deschanel)

Zooey Deschanel

اگر در لباس راحتی بازیگران به دنبال یک استایل راحتی تابستانه می گردید ما این لباس شیک و خنک زویی دشانل را به شما توصیه می کنیم. این سرهمی نخی با آستین های کوتاه و چند دکمه در جلوی آن یک لباس راحت، زیبا و شیک است. به طور تقریبی رنگ آبی این لباس راه راه با رنگ چشمان زوئی ست شده است و زیبایی او را چند برابر کرده است. راه راه افقی و عمودی این لباس یک حالت بامزه و کژوال به آن داده است. می توانید این سرهمی زیبا و نخی را با یک صندل انگشتی در منزل بپوشید و یک استایل خانگی شیک و به روز برای خود بسازید. علاوه بر این، این روزها پوشیدن سرهمی های نخی زیر مانتو طرفداران بسیاری پیدا کرده است، در نتیجه اگر مجبور شدید سریعا برای یک خرید کوچک از خانه خارج شوید تنها کافیست یک مانتو شال به این استایل راحتی و خانگی اضافه کنید.

رزی هانتینگتون- ویتلی (Rosie Huntington-Whitley)

لباس راحتی بازیگران

اگر در میان لباس راحتی بازیگران به دنبال یک لباس مناسب خواب می گردید ما این استایل رزی هانتینگتون را به شما توصیه می کنیم. رزی در این تصویر یک شومیز ابریشم سفید اورسایز پوشیده است. این استایل علاوه بر اینکه بسیار شیک و زیباست حس راحتی و خنکی را نیز به ما منتقل می کند در نتیجه اگر به دنبال یک لباس شیک و دلبرانه برای زمان خواب و یا گذراندن یک روز تعطیل در منزل هستید این شومیز اورسایز ابریشمی می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد. رزی در این تصویر هیچ آرایشی ندارد و موهای خود را به سادگی بالای سر به شکل گوجه جمع کرده است و احتمالا شما نیز راحتی و رهایی را در این تصویر حس می کنید.

کلوئی کارداشیان (Khloe Kardashian)

لباس راحتی بازیگران

اگر در میان لباس راحتی بازیگران به دنبال یک استایل گرم و نرم پاییزی هستید ما این ست کلوئی کارداشیان را به شما پیشنهاد می کنیم. خانواده ی کارداشیان ها یکی از معروف ترین خانواده های جهان هستند که از لحظه لحظه روزمره خود عکس و فیلم تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک می گذارند. در این تصویر شما کلوئی و دخترش ترو را مشاهده می کنید که هر دو لباس های راحتی ست پوشیده اند. پارچه ای به کار رفته در این ست لباس اصطلاحا پفکی نامیده می شود که بسیار نرم و لطیف است. کلوئی یک شلوار، رب دوشامبر و تاپ از این پارچه بر تن دارد که می تواند برای شما بسیار الهام بخش باشد. در واقع شما می توانید از ترکیب شلوار راحتی، تاپ و رب دوشامبر برای فصول مختلف استایل های شیک و خاصی طراحی کنید و تنها کافیست جنس پارچه آن را با توجه به فصل تغییر دهید.

شای میشل (Shay Mitchell)

Shay Mitchell

لباس شای در این استایل مشابه لباس کلوئی کارداشیان در تصویر قبلی است. او یک تاپ، شلوار و بلوز سورمه ای ست پوشیده است و موهای خود را با یک کش موی صورتی به صورت شلخته بالای سر جمع کرده است. این استایل بی نهایت مناسب مادران شلوغ و پر مشغله است. داشتن یک بلوز دکمه دار روی لباس های دیگر به شما کمک می کند استایل خود را تمیز و شیک حفظ کنید. علاوه بر این می توانید در فصل بهار و زمستان به راحتی با پوشیدن یا درآوردن آن دمای بدن خود را کنترل کنید. اگر اهل یوگا و مدیتیشن هستید نیز این لباس راحتی برای شما کاربردی خواهد بود.

امیلی راتایکوفسکی (Emily Ratajkowski)

Emily Ratajkowski

این استایل امیلی راتایکوفسکی در بررسی لباس راحتی بازیگران برای ایده گرفتن بسیار جذاب و کاربردی است. امیلی در این تصویر یک نیم تنه اسپرت آستین دار و ست شلوار گرمکن آن را بر تن دارد. ترکیب این نیم تنه با شلوار ورزشی مناسب خوابیدن، ورزش کردن و انجام کارهای روتین منزل است. شما می توانید این لباس راحتی را تمام روز در خانه بپوشید و از داشتن یک ظاهر شیک و خاص لذت ببرید.

اشلی تیزدیل (Ashley Tisdale)

Ashley Tisdale

اشلی تیزدیل خواننده و بازیگر 35 ساله آمریکایی است. او در این تصویر یک هودی صورتی و یک شلوار جین مشکی دم پا گشاد بر تن دارد. شاید بگویید این استایل در بررسی لباس راحتی بازیگران  جایی ندارد اما بد نیست بدانید در دوران قرنطینه ناشی از کرونا یکی از پیشنهادات روانشناسان پوشیدن لباس های رسمی و مهمانی در منزل بود. این کار به شما کمک می کند کمی از حال و هوای خانه خارج شوید و کمی به خود و ظاهرتان برسید، مانند روزهای عادی، علاوه بر این شما می توانید این هودی صورتی اورسایز را با یک شلوار جذب مشکی در خانه بپوشید و از آن یک استایل راحتی بسازید.