انواع کت های پاییزی

کت ها و ژاکت های با کیفیت یک انتخاب مناسب برای هوای سرد پاییزی است. از اصلی ترین بخش های لباس یک مرد، ژاکت مخصوص فصل و سبک های مختلف کت است. به خصوص امروزه که سرمای پاییز به شدت گذشته نیست، داشتن انواع کت های پاییزی که به راحتی قابل پوشیدن است، انتخاب مناسبی می تواند باشد. همیشه با داشتن آگاهی بهترین تصمیم ها را می گیریم. در این متن انواعی از کت ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا هر چه بهتر بتوانید بر اساس نیاز و آب و هوای محل زندگیتان تصمیمی آگاهانه برای خرید انواع کت های پاییزی اتخاذ کنید.

 

ژاکت جین

ژاکت جین

این نوع کت را هنگامی که هوا رو به سردی می رود، می توان استفاده کرد. همچنین می توان به همراه ژاکت ها، لباس های گرم تری پوشیده شود تا از شما در برابر سرما بیشتر محافظت کند. اگر به دنبال جین خوب هستید ما توصیه می کنیم از جین یکدست استفاده کنید؛ این نوع کت ها با شلوار های رنگی جلوه های زیباتری دارند.

 

ژاکت پافر

ژاکت پافر

یکی از پر کاربرد ترین و مشهور ترین انواع ژاکت ها، پافر است. زمانی که هوا رو به سردی می رود و روز های برفی از راه می رسد، یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما میان انواع کت های پاییزی، ژاکت پافر است. برای این نوع ژاکت ها شلوار مشکی گزینه مناسبی است تا با ساده ترین پوشش به استایل خود جذابیت دهید. این پوشش مناسب هوای سرد است.

 

بادگیر ها

بادگیر ها

بادگیر ها از آن دست از انواع کت های پاییزی هستند که در اوایل فصل که نمی توان از وضعیت و تغییرات هوا چندان اطلاعات دقیقی به دست آورد، مناسبند. برای ست کردن بادگیر ها و جذابیت بیشترشان، شلوار های همراه می تواند کمک خوبی به ما کند. کیفیت در این نوع کت ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

ژاکت های چرم

ژاکت های چرم

کت های چرم همچون کت های جین جزو آن دسته از انواع کت های پاییزی است که می تواند به ما کمک زیادی برای داشتن ظاهری زیبا کند. همچنین کت های چرمی که دارای زیپ و جیب هستند هم می توانند زیبایی ظاهر کت شما را چند برابر افزایش دهند. برای خرید یک کت چرم مناسب به شما توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی کیفیت را اولویت خرید خود قرار دهید. . با کت های چرم می توانید یک استایل پاییزی جذاب داشته باشید.

 

ژاکت بافتنی

انواع کت های پاییزی

 

کت های بافتنی همچنان مانند گذشته در میان انواع کت های پاییزی کارایی دارند و مدل های متنوعی از آن ها رونمایی شده است که پیشنهاد ما در این زمینه، استفاده از این نوع کت ها در رنگ های متنوع است و همچنین ترکیب شدن شان با پارچه هایی با بافت دیگر و رنگ های متفاوت می تواند جلوه بهتری ایجاد کند. این نوع کت ها اغلب ساده هستند.

 

کت مربی

کت مربی

برای اینکه بتوانید استایل شیک تری داشته باشید و به راحتی در مجالس رسمی شرکت کنید، از میان انواع کت های پاییزی به شما کت های مربی را پیشنهاد می کنیم. تصور کنید که کتانی سفید را به همراه شلوار جین به همراه یک کت مربی، به تن می کنید، استایل جذابی به نظر می رسد.

 

کت های ترنچ

کت های ترنچ

 

اگر نیاز به یک کت دارید که هم در مجالس و هم برای انجام کار های روزمره خودتان به تن داشته باشید و با آن بتوانید در همه جا حضور پیدا کنید، کت ترنچ خیلی به شما کمک می کند. این نوع کت برای محیط های آب و هوایی متنوع انتخاب به صرفه ای است. کتی بلند تا ساق پا که قسمت انتهای آن کم کم گشاد می شود. این کت لباس نظامی بود که بدون دردسر خودش را در عرصه مد به جایگاه خوبی رساند.

 

کت بارانی

کت بارانی

اگر می خواهید یکی از کت های شیک را در میان انواع کت های پاییزی تجربه کنید، کت های بارانی واقعاً وسوسه انگیز اند. همان طور که از نامش پیدا است گزینه مناسبی برای روز های بارانی و  مرطوب سال هستند تا ما را در استفاده از چتر بی نیاز کند. این نوع از کت ها با توجه به کیفیت شان می توانند کاملا از عبور رطوبت جلوگیری کنند و به نسبت قیمت، کارایی مناسبی هم دارند.

 

پالتو های مردانه بلند

 انواع کت های پاییزی

پالتو های بلند مردانه امروزه بسیار مورد استقبال مردان خوش پوش قرار گرفته اند. این نوع از انواع کت های پاییزی هم شما را از هوای سرد دور می کند و هم به شما گرمایی دلنشین هدیه می دهد. علاوه بر وزن سبکش یکی از کت هایی است که می شود به راحتی آن را با شلوار های متنوع به تن کرد. ساده بودن این کت یکی از دلایل اصلی جذابیت آن است. آشنایی با اصول پوشش انواع کت های پاییزی و همچنین کت هایی که در عرصه مد بسیار جایگاه ویژه ای داشته اند شما را تبدیل به فردی شیک پوش می کند که هر کسی آرزوی چنین استایلی را دارد.

 

کت ماشین

کت ماشین

این نوع کت ها، از انواع کت های پاییزی است که در گذشته برای محافظت از رانندگان اتومبیل ها تولید شده بود. طول این کت ها به ران می رسد و دارای جیب هایی است که جلوه بیشتری به آن بخشیده است. این کت گزینه خوبی برای ماجراجویی است. کتی سنگین که می تواند به خوبی باد را مهار کند.

 

کت دوفل

انواع کت های پاییزی

این کت مانند کت ترنچ، اصالتش به نیروی دریایی مربوط است و در عرصه مد بسیار خودنمایی کرده است. ویژگی های خاص این کت، شکل دکمه هایش است که آن را به یک کت خاص تبدیل کرده است؛ البته لازم به ذکر است که به همراه دو جیب و بند قابل تنظیم جذابیتش چند برابر شده است.

 

کت پارکا

کت پارکا

اگر قصد رفتن به قطب شمال را دارید پیشنهاد ما به شما پوشیدن کت پارکا است. حتی اگر رفتن به قطب شمال در برنامه تان نیست برای آب و هوای سرد یک گزینه خوب خواهید داشت. این کت از پوست تشکیل شده است و ضخامت و کیفیت بالایی دارد و کاملا از شما در برابر سرما محافظت می کند.

بعد از آشنایی و کسب اطلاعات، انواع کت های پاییزی گفته شده می تواند گزینه مناسبی برای خرید های بهتر در آب و هوای پاییزی باشد. انتخاب سبک پوشش آگاهانه و خرید متناسب با فصل، همیشه ماندگاری بالاتری به همراه خود دارد.