رنگ لباس مناسب فصل زمستان

فصل زمستان دارای رنگ های خنثی و سرد است. این فصل را می توانید با استفاده از رنگ های روشن و حتی ترکیبشان با رنگ های خنثی، زیبا تر و جذاب تر نشان دهید. فرا رسیدن فصل زمستان، تنها به معنای پوشیدن لباس های پشمی و گرم نیست بلکه فصلی جذاب برای استفاده از استایل های جسورانه و ترند های سال جدید است. رنگ لباس مناسب فصل زمستان ، اغلب نمونه هایی هستند که با سردی و سفیدی این فصل تضاد دارند، تا این هارمونی موجب دیده شدن استایل شما شود.

 

چند رنگ مناسب زمستانی

رنگ لباس مناسب فصل زمستان

در هوای سرد و گرفته زمستانی می توانید رنگ های متفاوتی را امتحان کنید از یک سو با تیرگی و سردی حال و هوای زمستان همراه شوید و رنگ های خنثی بپوشید یا در جهت کاملا بر عکس تضاد زیبا و جذابی بین رنگ محیط و استایل خودتان ایجاد کنید. در ادامه چند رنگ لباس مناسب فصل زمستان را با یکدیگر بررسی می کنیم تا آنچه که دوست دارید، در بین آن ها انتخاب کنید.

 

1) رنگ شتری

رنگ لباس مناسب فصل زمستان

رنگ شتری، در سال اخیر یکی از ترند های محبوب فصل زمستان بوده است و امسال نیز این ترند پا برجاست. برای انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان، باید رنگ شتری را در نظر بگیرید زیرا بسیار گرم است و به راحتی با انواع رنگ ها ست می شود‌. این رنگ برای شب های زمستان بسیار مناسب است، زیرا با نهایت آرامش به درخشش استایلتان کمک می کند. یک پالتوی شتری را می توانید به راحتی با رنگ های خنثی مانند طوسی و سرمه ای استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن با شتری پیشنهاد نمی شود، زیرا استایل شما را انگشت نما خواهد کرد.

 

2) قهوه ای تیره

قهوه ای تیره

جهت انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان، باید به طیف های مختلف قهوه ای توجه کنید. این رنگ ها در سال های اخیر، به دلیل تضادی که با سفیدی فصل زمستان دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. انتخاب قهوه ای تیره برای کت و بافت های ضخیمتان، بسیار هوشمدانه است. ست کردن کت قهوه ای با جین تیره و یک جفت بوت قهوه ای، حال و هوایی زیبا به استایلتان می بخشد.

 

3) رنگ خردلی

رنگ خردلی

خردلی، در میان رنگ های مناسب برای فصل زمستان بسیار جلب توجه می کند. این رنگ که در چند سال اخیر به دنیای فشن معرفی شده است، در سال های پیشین طرفداران زیادی نداشت، اما می توانید آن را یک انتخاب جسورانه بدانید که موجب درخشش شما در میان رنگ های خنثی فصل زمستان می شود.

 

4) رنگ خاکستری

رنگ خاکستری

برای معرفی رنگ لباس مناسب فصل زمستان، لازم است به رنگ خاکستری که پایه ثابت هر کمدی می باشد، اشاره کنیم. این رنگ یک استایل کلاسیک به شما می بخشد، که با خنثی بودن خود، به راحتی با انواع استایل ها و لباس ها ست می شود. افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است این رنگ را در استایل خود جای دهند، زیرا شما را لاغر تر و خوش استایل تر نشان خواهد داد. اگر در ست کردن خاکستری با رنگ های دیگر مطمئن نیستید، بهتر است آن را با رنگ های خنثی استایل کنید تا در نتیجه تیپ کلاسیک تری داشته باشید.

 

5) نارنجی

نارنجی

جهت انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان، لازم است که رنگ پر سر و صدای این روز ها را نادیده نگیریم. نارنجی در دو سه سال اخیر بسیار پر طرفدار بوده است. افراد مطرح در دنیای فشن، این رنگ را به عنوان یک رنگ خنثی جدید معرفی کرده اند و معتقد هستند که رنگ نارنجی می تواند به راحتی با رنگ های دیگر ست شود، اما بهتر است آن را با رنگ هایی مانند مشکی، سرمه ای، خاکستری و سفید در استایل خود استفاده کنید.

 

6) سبز ارتشی

یک رنگ لباس مناسب فصل زمستان، سبز ارتشی است. این رنگ، بیشتر به آقایانی که از رنگ آبی و مشکی خسته شده اند، توصیه می شود، زیرا کاربرد و نحوه ست کردن سبز ارتشی، درست مانند دو رنگ ذکر شده است، اما اغلب خود را با خاکستری به زیبایی نشان خواهد داد.

سبز ارتشی

7) رنگ شرابی

از دیرباز، انواع رنگ قرمز خود را با سفیدی زمستان به خوبی نشان داده اند. اگر می خواهید در جمعی بدرخشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ شرابی و ترکیب آن با مشکی است تا هارمونی بی نظیری را با سفیدی و خاکستری فصل زمستان داشته باشید.

رنگ شرابی

چند نکته در انتخاب رنگ لباس

در مطالب بالا، چند رنگ لباس مناسب فصل زمستان را به طور کامل برایتان معرفی کردیم. در ادامه مطلب شما را با چند نکته مهم و با اهمیت جهت انتخاب رنگ لباس مناسب، برای خودتان آشنا خواهیم کرد.

 

1) به رنگ پوست خودتان توجه کنید

جهت انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان، لازم است ابتدا به رنگ پوست ساعدتان توجه کنید. ساعد شما اغلب رنگ پوست اصلیتان را نشان خواهد داد. توجه داشته باشید که هر چه رنگ پوستتان تیره تر باشد، دست شما در انتخاب رنگ های روشن در استایلتان باز تر است و رنگ های روشن بیش تر با پوستتان ترکیب خواهند شد. برعکس آن، اگر پوست شما روشن است و به رنگ پریدگی می زند، رنگ های خنثی و تیره را بهتر نشان خواهد داد و زیبایی وصف نا پذیری را به استایتان می بخشد. توجه داشته باشید که اگر از رنگی خوشتان آمده است، به دلیل رنگ پوستتان از آن دوری نکنید. اعتماد به نفس شما هر رنگی را زیبا جلوه می دهد.

 

2) انتخاب دو رنگ در استایلتان

انتخاب دو رنگ در استایلتان

در ادامه بحث انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان، می خواهیم دو گزینه به شما بدهیم و از انتخاب شما یک نتیجه کاربردی بگیریم.

  • استایل اول: کت قهوه ای، جین تیره و کفش های قهوه ای
  • استایل دوم: کت سرمه ای، جین روشن و کفش های طوسی

کدام یک از استایل های بالا، انتخاب شما است؟ اگر اولی را انتخاب کردید، تبریک می گویم زیرا شما متوجه روش اصلی ترکیب کردن رنگ ها شده اید و اگر انتخاب شما مورد دوم است باید اشاره کرد که استفاده بیش از دو رنگ در استایلتان، به هیچ عنوان توصیه نمی شود، زیرا موجب بی نظمی و به هم ریختگی تیپ و لباس هایتان خواهد شد.

 

3) توجه به جنس لباس ها

یکی از مواردی که انتخاب رنگ لباس مناسب فصل زمستان را تحت تاثیر قرار می دهد، جنس لباس شما است. توجه داشته باشید که هر جنسی رنگ متفاوتی را به شما ارائه می دهند. به عنوان مثال آبی که شما از یک لباس کاموایی دریافت می کنید، با رنگی آبی که یک لباس از جنس پلی استر به شما می دهد، بسیار متفاوت است و هر کدام خود را در استایل زمستانی شما به شکل کاملا متفاوتی نشان خواهند داد.