استایل های مردانه زمستانی

با گذشت زمان و به اتمام رسیدن فصل پاییز، هوا رو به سردی می رود و فصل زمستان خودش را با رنگ سفید، به همه مردم نشان خواهد داد. در این فصل زیبا استایل شما، نشان دهنده سلیقه و نگرشتان است. با چند تکنیک ساده و خرید لباس هایی مناسب، می توانید کمد لباس خودتان را متحول کنید و فصل زمستان را با بهترین استایل ها آغاز کنید. از آن جایی که آقایان به سختی استایل خود را تغییر می دهند در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از استایل های مردانه زمستانی آشنا خواهیم کرد تا مشکل آقایان در این راستا برطرف شود.

 

1) پالتو و کت های پشمی

پالتو و کت های پشمی

لباس های پشمی از دیرباز مورد پسند بسیاری از مدل ها و بازیگران بوده است اما یک دوره کوتاهی، کسی به این کت ها توجهی نمی کرد. امروزه، در سال ۲۰۲۱ از کت های پشمی به دلیل خاصیت جذب طبیعی رطوبت در استایل های مردانه زمستانی، استفاده می شود و به یک ترند جذاب برای فصل زمستان تبدیل شده است. نکته مثبت این استایل، زیبایی در عین گرمای لذت بخش است. به آقایانی که بیرون از خانه کار می کنند، این امکان را می دهد تا هم خوش استایل باشند و هم سرما آن ها را اذیت نکند.

 

2) کت و شلوار جین

کت و شلوار جین

کت های جین برای فصل پاییز مناسب تر هستند زیرا برای سرمای زمستان کمی نازک هستند، اما شما می توانید کت جین را به صورت لایه ای، با یک هودی مردانه و هم رنگ با کفش خود ست کنید تا از سرما زمستان نیز جلوگیری کنید. کت های جین در استایل های مردانه زمستانی، معمولا با شلوار جین ست می شوند تا زیبایی آن ها دو چندان شود.

 

3) کلاه های کاموایی لوبیا شکل

کلاه های کاموایی لوبیا شکل

کلاه های لوبیا شکل، در ابتدا توسط ماهی گیران ایرلندی مورد استفاده قرار می گرفتند اما با گذشت زمان و به ندرت به فراموشی سپرده شدند. در چند سال اخیر شاهد رونق این مدل کلاه ها در مد و فشن بوده ایم. آقایان خوش سلیقه می توانند این کلاه ها را با یک کت پشمی زیبا استفاده کنند و استایل خود را از روزمرگی نجات دهند.

 

4) بوت های چرمی

بوت های چرمی

پایه ثابت استایل های مردانه زمستانی، بوت های چرمی است. از آن جایی که انواع مختلفی از این بوت ها در بازار موجود هستند، با هر نوع استایلی می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه چند نمونه از آن ها را برایتان نام خواهیم برد.

  • مدل کابوی: این مدل بوت ها اغلب در استایل های مردانه زمستانی اسپرت استفاده می شوند و با یک کت چرم، خود را به بهترین شکل نشان می دهد.
  • مدل چلسی: بوت های چلسی، ترند سال ۲۰۲۱ هستند و مدل های کوتاه تر آن با شلوار های مام استایل بسیار عالی می شوند.
  • مدل های بند دار: رایج ترین مدل در استایل های مردانه زمستانی، بوت های بند دار هستند زیرا خیلی راحت می توانید از آن ها استفاده کنید و سادگی آن ها باعث می شود تا اولین مدل مد نظر آقایان در نظر گرفته شوند.

 

5) هودی و ژاکت های چهارخانه

هودی و ژاکت های چهارخانه

استفاده از هودی در استایل های مردانه زمستانی، یکی از بهترین راه ها جهت گرم نگه داشتن خود، در عین دنبال کردن فشن و ترند های جدید می باشد. شما می توانید کاپشن های نازک خود را با هودی پوشیده و از آن ها حتی در فصل زمستان نیز استفاده کنید. یکی دیگر از موارد استفاده از هودی، پوشیدن آن ها با ژاکت های چهارخانه است اما توجه داشته باشید که به دلیل طرح دار بودن پیراهن، هودی شما باید ساده و بدون طرح باشد.

در ادامه مطلب می خواهیم شما را با چند اشتباهی که اغلب آقایان در استایلشان به کار می برند، آشنا کنیم.

 

1) لایه بندی

استایل های مردانه زمستانی

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در میان آقایان دیده می شود، خطا های چند لایه پوشیدن است. زمانی که می خواهید در استایل های مردانه زمستانی خود از چند لایه استفاده کنید، حتما از نازک به ضخیم بپوشید و به هیچ عنوان یک پیراهن نازک را بر روی یک هودی کلفت نپوشید بلکه از یک کت ضخیم بر روی آن استفاده کنید.

 

2) خرید لباس های گران قیمت

بسیاری از آقایان فکر می کنند با پرداختن پول زیاد برای خرید یک لباس، استایل خوبی  پیدا می کنند اما اصلا اینطور نیست. گاهی اوقات با این کار تنها پول خود را هدر می دهید.

  • توجه به برند: صرفا برند عالی، نشان دهنده کیفیت خوب نیست. به جای تهیه برندی با نام خوب، به دنبال کیفیت عالی باشید.
  • بی توجهی به نیاز خود: قبل از خرید، اولویت خود را مشخص کنید تا با دیدن لباس هایی که نیاز ندارید، گمراه نشوید و پول خود را هدر ندهید.
  • استفاده و خرید جنس پلی استر: این جنس راهی جهت عبور هوا ندارد، در نتیجه ممکن است موجب عرق کردن شما و بوی بد لباستان شود. همچنین از قیمت بالایی برخوردار هستند که اصلا به کیفیتشان نمی ارزد. به جای آن سعی کنید از ژاکت های پشمی که ماندگاری بسیار بالایی دارند در استایل های مردانه زمستانی خود استفاده کنید.

 

3) قدرت رنگ در استایلتان

استفاده از رنگ هایی که در فصل پاییز استفاده می شوند، اصلا برای استایل های مردانه زمستانی مناسب نیستند. از رنگ های زرد، نارنجی، سبز و تمامی رنگ های پاستلی دوری کنید. به جای آن ها از رنگ های خنثی مانند طوسی، سیاه، قهوه ای و سرمه ای استفاده کنید.

 استایل های مردانه زمستانی

4) پوشیدن لباس هایی که اندازه شما نیست

یکی از اشتباهات رایجی که در استایل های مردانه دیده می شود، پوشیدن لباس های بسیار تنگ یا بسیار گشاد است. ترند سال ۲۰۲۱، لباس های اور سایز را به دنیای فشن معرفی کرده است اما توجه داشته باشید که لباس های اور سایز، بیش تر در استایل های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد و یا آقایانی که از نظر هیکل بسیار لاغر اندام هستند می توانند از لباس های گشاد تر استفاده کنند. در غیر این صورت، بهتر است لباس هایتان را درست سایز خودتان انتخاب کنید تا اندامتان زشت جلوه نکند.