ست شال و کلاه مردانه

آقایان در همه لحظات سعی می کنند که بهترین پوشش را داشته باشند تا شیک و مرتب به نظر برسند حتی اگر قرار است یک استایل راحتی برای بیرون رفتن با دوستان خود داشته باشند. در زمستان یک انتخاب خوب برای تکمیل کردن استایل آقایان استفاده از ست شال و کلاه مردانه است. کلاه و شال مردانه در طرح ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند و این ویژگی دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. در این مقاله هر آنچه را که شما برای استفاده از ست شال و کلاه مردانه در استایل خود نیاز دارید، به شما خواهیم گفت.

 

چرا باید از کلاه و شال استفاده کنیم؟

زمانی که قلب خون را پمپاژ می کند تا به مغز برسد، خون از گردن و صورت عبور می کند. اگر شما از کلاه و شال گردن استفاده نکنید، خون رسیده به مغزتان سرد خواهد بود. این خون سرد باعث گیج شدن مغز و کاهش عملکرد آن می شود. رسیدن طولانی مدت خون سرد می تواند سلول های مغزی ما را بکشد؛ بنابراین محافظت کردن از سر و گردن به وسیله ست شال و کلاه مردانه از آنچه می پندارید ضروری تر است.

 

نقش کلاه و شال در استایل زمستانه آقایان

برای آقایان بسیار مهم است که در لباس زمستانی خود جذاب به نظر برسند. وقتی برای زمستان لباس می پوشید، می خواهید مطمئن شوید که هم راحت و هم گرم هستید. زمانی که احساس ناراحتی می کنید و از سرما می لرزید، مهم نیست که چه چیزی بپوشید. شما هرگز نباید راحتی و گرما را فدای آن کنید که به بهترین شکل ظاهر شوید. فقط باید لباس های خود را با هوای سرد تر تطبیق دهید یا از اکسسوری های زمستانی استفاده کنید. یک لباس زمستانی از حداقل سه لایه تشکیل شده است. می توانیم آن ها را به سه دسته تقسیم کنیم:

  1. لایه های پایه (به عنوان مثال زیر پیراهن، تی شرت، پیراهن)
  2. لایه های میانی (مانند پیراهن، ژاکت، ژاکت کش بافت پشمی، جلیقه، ژاکت جین)
  3. لایه های رویی (مانند کت)

اما ما در این لایه بندی اکسسوری ها را فراموش کردیم. محبوب ترین اکسسوری های زمستانی ست شال و کلاه مردانه است. این اکسسوری ها علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به استایل شما می دهند، در زمستان شما را گرم نگه می دارند. محافظت از سر و گردن در هوای سرد زمستانی امری ضروری است، بنابراین داشتن یک کلاه و شال ضروری است. از بهترین ترکیب های ست شال و کلاه مردانه با استایل شما، استفاده از کلاه و شال با رنگ های خنثی است. پوشیدن کلاه و شال روشن تر و رنگارنگ تر از کت تان، توجه دیگران را به چهره شما جلب می کند. کلاه و شال های بافتنی ارزان قیمت معمولاً از اکریلیک ساخته می شوند. این مواد معمولاً باعث تعریق زیاد یا خارش می شوند. بهتر است کلاه و شال های پشمی را برای خرید انتخاب کنید.

 

6 قانون اساسی در انتخاب ست شال و کلاه مردانه

قانون 1: سادگی

به طور کلی، اگر فردی هستید که به کسب و کار معمولی خود می پردازید، ترکیب رنگ کلاه و شال گردن شما بهتر است یکرنگ با طراحی ساده یا ترکیبی از دو یا سه رنگ باشد. مانند یک کراوات شلوغ و شیک، یک شال و کلاه پر زرق و برق اگر چه جذاب است، ولی رفتار حرفه ای شما را در چشم دیگران کاهش می دهد.

ست شال و کلاه مردانه

قانون 2: مردانگی خود را حفظ کنید

شما باید قبل از خرید مطمئن شوید که یک شال و کلاه مناسب برای آقایان تهیه می کنید. ست شال و کلاه مناسب مردانه باید چاپ های حیوانی، نقاشی های فانتزی پسرانه داشته باشند نه طرح های فانتزی دخترانه.

 

قانون 3: از تنوع نترسید

سادگی و مردانگی به معنای کسل کننده بودن نیست. اگر از رنگ های خاکستری و مشکی زیاد در استایل خود استفاده می کنید، شال با رنگ شرابی پر رنگ ظاهر خسته کننده و یکنواخت شما را از بین می برد.

از تنوع نترسید

قانون 4: طرح خود را انتخاب کنید

ست شال و کلاه مردانه می تواند ساده باشد یا شطرنجی، خال خالی یا راه راه. شما می توانید برای تنوع هر کدام از این طرح ها را برای خرید انتخاب کنید.

قانون 5: از پارچه های مناسب استفاده کنید

واقعاً زمان خاصی برای پوشیدن ست شال و کلاه مردانه وجود ندارد. آیا می خواهید از آفتاب سوختگی گردن خود جلوگیری کنید؟ برای خود یک شال کتان یا ابریشم سبک تهیه کنید. در ماه های سرد فصل زمستان شال و کلاه های پشمی مناسب هستند.

یادتان باشد کلاه و شال شما می توانند هر دو از یک جنس نباشند بلکه از پارچه هایی ساخته شده باشند که در کنار یک دیگر هم نشینی خوبی دارند. همچنین می توانید از شال برای خنک کردن بدن در هوای گرم استفاده کنید، زیرا پیچیدن شال یا دستمال گردن مرطوب دور گلو از گرم شدن بیش از حد و گرمازدگی جلوگیری می کند.

ست شال و کلاه مردانه

قانون 6: آن را درست بپوشید

این مورد نباید سخت باشد، اما حتی مردانی که برای پوشیدن شال تلاش می کنند، انواع روش های گره زنی عجیب و غریب را انجام می دهند که به نظر می رسد سعی دارند خود را گره پیچ کنند. در ادامه ترفند هایی برای بستن شال به شما خواهیم آموخت.

ترفندهایی برای بستن ست شال و کلاه مردانه برای آقایان

بستن شال برای اغلب آقایان دشوار است و ترجیح می دهند از آن استفاده نکند؛ چون فکر می کنند که یک اکسسوری مردانه دست و پاگیر است. در ادامه چند ترفند ساده برای اینکه آقایان بتواند شال خود را متنوع ببندند، خواهیم گفت.

  1. ساده

می توانید شال را دور گردن خود آویزان کنید و زیر ژاکت خود قرار دهید. اگر هوا گرم شد و نیازی به شال و کلاه نداشتید، فقط کافی است کلاه خود را بردارید و شال را به سمت داخل کت یا کاپشن خود هدایت کنید.

ست شال و کلاه مردانه

  1. تک حلقه

در این مدل ابتدا یک طرف شال را بلندتر از طرف دیگر دور گردن آویزان کنید. قسمت بلند تر را یک دور، دور گردن خود بچرخانید و آن را به حال خود رها کنید. حلقه دور گردن می تواند شل باشد و بیشتر برای روز های پاییزی که هوا زیاد سرد نیست، ایده آل است.

تک حلقه

  1. دو حلقه

اگر شال بلندتری دارید، قدتان کوتاه تر است یا نیاز به پوشاندن بیشتر گردن دارید، شال را دو بار دور گردنتان بپیچید. البته مطمئن شوید که فضای کافی برای تنفس دارید و شال را خیلی سفت نپیچانده اید.

ست شال و کلاه مردانه

    4.گره اضافه

تنها کاری که در اینجا انجام می دهید این است که یک گره استاندارد بزنید و با سمت بلندتر شال یک گره دیگر بزنید و آن را سفت کنید.

ست شال و کلاه مردانه ؛ یک اکسسوری مناسب

ست شال و کلاه مردانه یک هدیه مناسب برای آقایانی است که به خوش پوشی خود اهمیت می دهند. شما می توانید انواع شال و کلاه را از فروشگاه اینترنتی مدمن تهیه نمایید. خوب است نظرات خودتان درباره این مقاله را با ما به اشتراک بگذارید.