راهکارهای ایجاد استایل مناسب با کیف کمری

 بسیاری از ترندهای معروفی که امروزه شاهد به کارگیری دوباره آنها در عرصه مد و پوشاک هستیم مربوط به دهه های گذشته است. یکی از این اکسسوری ها که مربوط به دهه نود میلادی است کیف کمری و انواع آن می باشد که البته امروز با شکل های جدید و کاربری های متنوعی از آن روبرو هستیم. در این مقاله به کاربرد های مختلف کیف کمری و نحوه ست کردن آن با استایل های مختلف می پردازیم.

کیف کمری زنانه

کیف کمری را کجا و چگونه استفاده کنیم؟

کیف های کمری در کشور انگلیس نام های مختلف دارد.fanny pack،belt bag یا bum bag نام دیگر کیف کمری است. در سال 2019 این کیف ها دوباره به صحنه مد برگشتند و ایده های خلاقانه را در استایل های جدید به وجود آوردند. استفاده از کیف کمری به عنوان یک اکسسوری تاثیر گذار می تواند یک ست معمولی را به یک چیز خارق العاده تبدیل کند. در ضمن طرز استفاده این کیف ها کارتان را بسیار آسان می کند به خاطره بندهایی که به دور کمر بسته می شوند و شما دیگر نیاز ندارید که آن را روی دوشتان حمل کنید.

موارد کاربردی برای استفاده از کیف کمری کیف کمری برای حمل وسایل ضروری و پرکاربرد مفید است. سوئیچ، کلید در آپارتمان، کارت بانکی، گوشی و جا دادن لوازم آرایش در حد یک رژلب و ریمل می تواند کارتان را راه بیاندازد. با استفاده از کیف کمری به کیف پول و کیف دوشی مخصوصا برای زمان خرید دیگر نیاز ندارید زیرا این کیف ها دست شما را آزاد می گذارد تا بتوانید کیسه های خریدتان را با خیال راحت حمل کنید. از طرفی دیگر نگران جا گذاشتن کیف و وسایل مهمتان در فروشگاه ها نخواهید بود.

کیف کمری زنانه لاکچری

البته نحوه کاربرد کیف کمری بسته به اندازه، شکل و رنگ و نوع باز و بستن آن کمی تغییر خواهد کرد. برای مثال یک نوع بستن کیف ها می تواند به صورت اریب باشد که خود کیف نزدیک به محدوده سیته فرد قرار بگیرد. این کاربرد برای مکان های شلوغ مثل بازار اهمیت دارد زیرا در مکان های شلوغ باید بیشتر مراقب وسایل و لوازم شخصی خود باشیم.

انواع شکل های بستن کیف کمری

با کمی تغییر و به کار بردن خلاقیت در نحوه بستن کیف کمری تان می توانید استایل های متفاوت ایجاد کنید که در اینجا به برخی از مدل های آن اشاره می کنیم:

بستن کیف کمری به شکل اریب: یکی از پرکاربرد ترین زمان ها برای استفاده از کیف کمری مسافرت است. دسته چمدان، پاسپورت یا بلیت، گوشی و این موارد به اندازه کافی دستتان را مشغول می کنند. کیف کمری می تواند به راحتی این مشکل را برطرف سازد. اما نحوه بستن آن باید به شکل اریب باشد. ابتدا کیف را از قسمت سر تنتان کنید و بعد جای آن را قسمت بالای شکم و روی سینه میزان کنید. یا می توانید ابتدا کیف را برعکس کنید و قفل آن را ببندید و سپس آن را برکردانید و جای آن را درست کنید.

کیف کمری به شکل اریب

بستن کیف به دور کمر: این مدل بستن کیف کلاسیک ترین و پرکاربردترین حالت آن است که طرفداران بسیاری دارد. ابتدا کمربند کیفتان را روی قسمت شکم ببندید و بعد آن را برعکس کرده و جای آن را روی قسمت کناری کمرتان میزان کنید.

بستن کیف روی لباس: یکی از ترندهای سال 2021 بستن کیف کمری روی مانتو یا لباس است. اگر کیف را روی لباستان می بندید سعی کنید از لباس جذب استفاده کنید. مانتوی بلند یا مانتو کمر دار برای این نوع استفاده از کیف مناسب تر است.

بستن کیف زیر لباس: این روش نیز یکی از استایل های به روز و پرکاربرد به شمار می رود. برای بستن کیف به این روش باید لباستان کمی آزاد باشد. همچنین این نوع بستن کیف برای فصل زمستان پرکاربردتر است. پوشیدن سویشرت، پالتو، بارانی یا مانتو بلند جلوباز توصیه می شود.

بستن کیف کمری زیر مانتو

کوله پشتی: با بستن و قرار دادن کیف در قسمت پشت کمرتان آن را به کوله پشتی تبدیل کنید. این روش یک راه آسان برای کیف های کمری بزرگتر است و برای زمانی که می خواهید لوازم بیشتری مانند بطری آب، ساویچ و مواد خوراکی یا یک اکسسوری جانبی دیگر در آن قرار دهید مناسب تر است.

 استفاده از کیف کمری برای مراسم های رسمی، اداری و کلاسیک به هیچ وجه مناسب نیست. بیشترین موارد کاربرد کیف کمری برای استایل کژوال، مهمونی، اسپرت و دانشجویی می باشد.

کیف کمری را با چه لباسی ست کنیم؟

کیف کمری را بسته به نوع مکان می توانید آن را با لباس های مختلف استفاده کنید. برای مثال برای آن مواردی که نام برده شد می توانید آن را با شلوار جین و یک پیراهن بلند ست کنید. استفاده از این کیف با دامن و سارافون نیز شیک و جذاب خواهد بود. فقط مواظب باشید زیرا دامن کلوش و خیلی بلند و یا سارافونی که از قسمت زیر سینه ساسون داشته باشد اصلا ست با کیف کمری جالب نیست. لباس های اورال نیز می توانند برای شیک بودن و رساندن شما به استایل دلخواهتان کمک فراوانی کند. مقوله رنگ نیز در انتخاب کیف مناسب است. سعی کنید از رنگ های خنثی، ماننند سفید، مشکی و خاکستری بیشترین انتخاب راداشته باشید.


ست کیف کمری با انواع لباس

مزیت استفاده از کیف کمری به طور کلی مزیت های استفاده از کیف کمری عبارتند از:

  • راحتی، سبکی و کم جا بودن
  • مناسب برای خرید، میهمانی، ورزش، پیاده روی و سفر
  • قابل استفاده برای خانم ها وآقایان و مناسب برای هر سنی
  • پرکاربرد بخصوص برای حمل وسایل مورد نیاز جایگزینی مناسب برای کیف های دوشی بزرگ
  • مناسب برای حمل راحت تر و جابجایی قابل جلوگیری از سرقت و محافظت در برابر اشعه موبایل

بهترین برندهای کیف کمری

امروزه به دلیل تولید انبوه و فراوانی جنس ارزان در بازار باید مراقب بود که جنس، مدل و برند کیفتان را به درستی انتخاب کنید و به شگردهای فروش برخی فروشندگان در بازار اهمیت ندهید.

کیف کمری اسپرت

تقسیم بندی کیف های کمری از لحاظ برند و مدل به شکل زیر می باشند:

  • کیف کمری برند فوروارد
  • برند پکینیو
  • برند فیبرو پلاس
  • برند پوما
  • برند تکنیکال
  • برند کت
  • برند سالیوا
  • برند ایران پتک
  • برند جاکوب

برندهایی که نام برده شد از برندهای خوب ایرانی و خارجی هستند که این مدل ها و بسیاری مدل های دیگر آن را می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی مدمن خریداری کنید.

پیشنهادات ما: 

کیف کمری مدل فوروارد

 

کیف کمری

کیف کمری

کیف کمری مدل اسکات

راهنمای خرید کیف کمری

گاهی لازم است تا برای خرید یک لباس یا اکسسوری دقیقا بدانید که آن را برای چه کاربردهایی می خواهد خریداری کنید. اگر نیاز خود را شناسایی کنید می توانید از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

مدل و نوع کیف: برخی کیف های کمری برای سفر، برخی برای پیاده روی و ورزش که عمدتا جایی هم برای قرار دادن بطری آب دارند. برخی کوچکترند و فقط برای مهمانی ها و دورهمی ها مناسب هستند. شما نمی توانید کیف کمری ورزشی را برای مهمانی استفاده کیند توجه به این نکته در ایجاد یک استایل مناسب و درست بسیار مهم است.

کیف کمری مدلزنانه

جنس کیف کمری: توجه به جنس کیف کمری از نکات مهم دیگر است. بهترین جنس چرم است که موارد استفاده از آن نیز بسیار است. جنس چرم ضد آب است و در برابر فشار وسایل نوک تیز و پاره شدن مقاومت بیشتری دارد. البته برخی دیگر جنس پارچه ای دارند. جنس های پارچه ای انعطاف و رنگبندی بیشتری دارند. مدل برزنتی از جمله جنس های پارچه ای با کیفیت برای این کیف ها محسوب می شود.

کیف کمری برزنتی

اندازه کیف: کیف کمی باید کم جا و کوچک باشد اگر مقدار سایز کیف کمری تان استاندارد نباشد می تواند مشکلات خاصی مانند کمر درد یا دست پا گیر بودن را ایجاد کند.

قابلیت جلوگیری از سرقت و محافظت در برابر امواج: در زمان کوهنوردی و یا سفر حتما می خواهید کارت های بانکی تان در دسترستان باشد که جیب جلوی کیف برای قرار دادن مناسب است. جنس داخل جیب برخی از این کیف ها خاصیت عایق و ضد امواج دارد که از کارت های بانکی تان مراقبت می کنند. همچنین شما می توانید مطمئن باشید که هرگز هیچ سارقی نمیتواند کیف شما یا محتویات داخل آن را از روی کمرتان بدزدد.

مقاومت در برابر آب: برخی کیف های کمری روکش پلی استر یا سیلیکونی دارند و شما می تونید با خیال راحت در روزهای بارانی از آن ها استفاده کنید با حتی زمان برخورد تصادفی آب با کیفتان نگران سوختن ال سی دی موبایل یا خراب شدن وسایل داخل کیفتان نباشید.

بند و تعداد جیب کیف: بهتر است بند کیفتان قابلیت جابجایی داشته باشد تا بتوانید با توجه به سایز کمر و سینه تان آن را میزان کنید. تعداد جیب کیف کمری نیز مهم است تا بتوانید از بی نظمی داخل کیفتان جلوگیری کنید.

کیف کمری دخترانه

نتیجه گیری

فروشگاه اینترنتی مدمن مفتخر است تا با ارائه انواع اکسسوری از حمله کیف کمری زنانه و مردانه در شکل ها و رنگ های متنوع به شما در ایجاد یک استایل شیک، راحت و تابستانی یاری رساند. امید است تا با خرید اینترنتی از مدمن یک خرید آنلاین، با کیفیت امن و آسان را تجربه کنید.