راهنمای پوشیدن لباس برای افراد لاغر

 عموما تناسب اندام و وزن متعادل در ظاهر و در نتیجه اعتماد به نفس افراد بسیار تاثیر گذار است. اگر از آن دسته افرادی هستید که حس می کنید لاغری موجب پایین آمدن ابهت شما شده و یا وقت و انرژی کافی برای کار کردن روی اندام خود را ندارید. در اینجا پیشنهاد می کنیم که در طرز لباس پوشیدن خود تجدید نظر کنید. در ادامه به 6 ترفند مهم در لباس پوشیدن افراد لاغر خواهیم پرداخت.

لباس مناسب افرد لاغر

رابطه لباس پوشیدن با تناسب اندام

دلیل لاغری برخی افراد را بالا بودن متابولیسم بدن می دانند که گاهی با یک رژیم مناسب و ورزش کردن می توان آن را برطرف کرد. اگرچه ورزش بدنسازی و تمرین های فرم دادن به عضله در آقایان می تواند آنها را خوش هیکل و رو فرم نشان دهد اما برخی افراد به دلیل مشغله های شغلی و یا ژنتیک و یا دلایل مختلف دیگر هنوز موفق به داشتن اندام متناسب و مدنظر خود نشده اند. بنابراین؛ یکی از ترفندهایی که می توانید از آن برای خوش استایل شدن و زیبا به نظر آمدن اندام و هیکل خود استفاده کنید طرز درست لباس پوشیدن است که به طور مفصل و با جزئیات در اینجا به آن خواهیم پرداخت.

از پوشیدن لباس هایی که شما را لاغرتر نشان دهد خودداری کنید!

اولین راز ابهت شما در این نکته نهفته است از پوشیدن لباس های چسبان یا گشاد پرهیز کنید زیرا این لباس ها اندام شما را لاغر تر ضعیف تر از آنچه واقعا هست نشان می دهند. نکته در اینجاست که لباس های گشاد و آستین کوتاه لاغری دست های افراد لاغر را بیشتر نشان می دهد. اگر تاکنون این نکته را نمی دانستید سعی کنید دیگر از خریدن این نوع لباس ها برای همیشه دوری کنید. در هنگام خرید لباس به شانه ها و آستین لباس توجه کنید.درز شانه لباس باید دقیقا روی شانه تان قرار بگیرد اگر درز شانه پایین تر بیفتد ممکن است دیگران فکر کنند این لباس برایتان گشاد است. در لباس های دیگر مانند تی شرت، لباس های مردانه، کت تک و سایر لباس های بالاتنه باید این نکته را رعایت کنید. همچنین از پوشیدن جین چسبان یا شلوارهای لوله تفنگی پرهیز کنید. در عوض سعی کنید با پوشیدن یک دنیم کارگو یا شلوارجین دم پا گشاد یا راسته استایل متفاوتی برای خود ایجاد کنید.

لباس مناسب افراد لاغر

 

اکسسوری مناسب افراد لاغر

نکات مهم و نبایدها در انتخاب اکسسوری  برای افراد لاغر:

  • از انداختن ساعت مچی پهن خودداری کنید زیرا مچ دست شما را لاغرتر نشان می دهد.
  • از پوشیدن کمربند پهن نیز بپرهیزید زیرا کمرتان را لاغرتر نشان می دهد.
  • از کیف های بزرگ و کوله پشتی های بزرگ استفاده نکنید زیرا اندام تان را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهد.در عوض از کیف های کراس بادی، دوشی و اریب استفاده کنید تا جذاب تر به نظر بیایید.
  • استفاده از دستمال گردن، پوشت برای کت، عینک آفتابی و ...به زیبایی و جذابیت ظاهری شما می افزاید و نگاه بیننده را نسبت به لاغر بودن اندام شما منحرف می کند.

اکسسوری مناسب افراد لاغر

پوشیدن کت تک را جدی بگیرید

منظور ما از پوشیدن کت تک استفاده و پوشیدن یک مورد خاص است. چرا که پوشیدن کت تک ابهت و وقار خاصی به استایل شما می بخشد. زیرا در قسمت شانه کت بالشتک هایی وجود دارد که عرض شانه شما را حدود ½ سانتی متر بیشتر نشان می دهد. ممکن است فکر کنید این اندازه ناچیز است اما اینطور نیست در عمل این اندازه تاثیر بسزایی در قدرت و ابهت شما خواهد داشت. خلاصه اینکه پوشیدن یک کت مناسب، اندامتان را به شکل حرف V نشا می دهد که نماد تناسب اندام در آقایان می باشد. همچنین یقه کت با داشتن حالت حرف V می تواند به پهن تر نشان دادن سینه و پر نشان دادن آن کمک شایانی کند. همینطور استفاده از پیراهن زیر کت و الگوها و پترن های آن و یقه مناسب با کت، همچنین تضاد رنگی که ایجاد می کند می تواند در نظر بیننده پرتر و پهن تر به نظر بیاید.

لباس مناسب برای افراد لاغر

چند لایه لباس بپوشید

هنگامی که یک لایه لباس با شلوار خود ست می کنید. این موضوع اندام شما را همانطور که هستید نشان می دهد اما اگر می خواهید پرتر به نظر بیایید چند لایه لباس بپوشید. بخصوص با آمدن فصل پاییز و زمستان زمان مناسبی برای استفاده از این ترفند به شمار می رود و می توانید با چند لایه لباس پوشیدن تغییر چشمگیری در اندامتان به وجود بیاورید. البته حواستان باشد هه لباس های ضخیم خود را روی هم نپوشید. سعی کنید لایه های زیری را نازک انتخاب کنید و لایه های رویی مانند کت، کاپشن، سویشرت با هودی را روی لباس ها بپوشید. در این هنگام باید به ترکیب رنگ نیز توجه کنید سعی کنید از پالت رنگ های هم خانواده و برای داشتن یک هارمونی بهتر از رنگ های خنثی نیز در آن استفاده کنید.

لباس مناسب افراد لاغر

جنس لباستان باید شما را حجیم تر نشان دهد.

ضخامت و جنس لباس تان هرچقدر که بیشتر باشد در بالا بردن ابهت شما نقش اساسی خواهد داشت. به طور کلی لباس هایی که با دست کشیدن بر سطح آن احساس ناهموار بودن ایجاد می کنند برای بزرگتر نشان دادن اندامتان بهتر هستند. ژاکت و  پلیور هایی با بافت های درشت و زبر چند سالی است که ترند شده اند. شما نیز با پوشیدن آنها زیر یک کت می توانید به استایل مورد دلخواه خود برسید و هم بزرگتر از آنچه هستید به نظر بیایید و با این کار یک تیر و دو نشان بزنید.

ژاکت و پلیور مناسب افراد لاغر

یقه ها ایستاده گردن های بلند و کشیده را می پوشاند

از کودکی فکر می کردیم هرچه گردن فردی کلفت تر بود یعنی قدرت بیشتری داشت و زورش به همه چیز می رسید شاید این فکر کمی کودکانه به نظر می رسید اما حالا می بینیم که دقیقا یکی از آیتم هایی که در تناسب اندام نیز دست کم گرفته می شود دقت به پهنای گردن افراد است. آقایان سعی کنید برای پوشاندن گردن ظریف خود از لباس های یقه شالی، یقه قیفی و ایستاده استفاده کنید و فراموش نکنید که نقاط عطف بدن تنها شانه ها و بازو و سینه نیست، گردن پهن نیز از نشانه های ابهت و زیبایی در تناسب اندام آقایان به شمار می رود.

یقه ایستاده مناسب افراد لاغر

از رنگ ها و الگوی مناسب در لباس هایتان استفاده کنید

قطعا همه ما می دانیم که نمی تونیم د فصل گرم سال چند لایه لباس بپوشیم یا در همه مکان پوشیدن کت انتخاب مناسبی نیست. پس باید چه کنیم؟ اینجا نکته ای که حائز اهمیت است دانستن این نکته می تواند باشد که رنگ های تیره افراد را لاغر تر و کم حجم تر از حالت واقعی نشان می دهد در صورتی که رنگ های روشن نیز برای بزرگ تر نشان دادن اتاق و چاق تر نشان دادن افراد لاغر کاربرد دارد. سعی کنید در لباس هایتان از رنگ های پاستلی و روشن بیشتر استفاده کنید. سفید را فراموش نکنید زیرا ممکن است بدن عضله ای نداشته باشید اما رنگ سفید باعث می شود عضلات کوچک بدن تان نیز خوش فرم نشان داده شوند.

لباس طرح دار مناسب افراد لاغر

همچنین با رنگ مشکی برای همیشه خداحافظی کنید لااقل تا زمانی که به اندام دلخواهتان نزدیک شوید. پترن ها و الگوها و اشکال مختلف را دست کم نگیرید شکل ها دارای بار احساسی و معانی مختلف هستند.پیراهن های چهارخانه ای که راه های آن به صورت عمودی باشد شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهد. راه های افقی نیز برکس هستند. الگوی دایره ای یا الگوی گل های درشت نیز شما را چاق تر نشان می دهند حال آن که الگو خطوط مورب وکوتا؛، کوچک و متو.س نیز شما را لاغر تر از آنچه هستید می نمایاند.این لباس ها به لباس هاوایی نیز معروف هستند.

همچنین برا ی داشتن حس اعتماد به نفس و تاثیر گذاری بیشتر در جامعه بین دوستان و خانواده مان نیز داریم تا همیشه از لحاظ استایل و ظاهر خوب و پسندیده لباس بپوشیم تا مورد قضاوت اشتباه قرار نگیریم . ترفندهایی که به آن اشاره کردیم می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری رساند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی مدمن مفتخر است که با ارائه انواع پوشاک و اطلاعات مفید درباره ترفندهای لباس پوشیدن افراد لاغر به شما در خرید انتخاب لباس مورد علاقه و مد نظر خود یاری رساند. امیداوریم با خریدن آنلاین از فروشگاه مدمن یک خرید مسرت بخش را تجربه کنید.