شلوار پاییزی مردانه

اغلب دیده شده است که مردان به شلوار خود هیچ اهمیتی نمی دهند و تمام استایل های خود را با یک شلوار پاییزی مردانه سیاه یا قهوه ای، ست می کنند اما باید توجه داشته باشید که شلوار ها به راحتی می توانند استایل شما را بهبود ببخشند. فصل پاییز، فصلی با آب و هوای خنک است. به همین دلیل شما می توانید شلوار های متفاوتی را در استایل خود جای دهید و با این کار انقلابی عظیم در استایل و کمد لباستان به پا کنید. در ادامه مطلب چند مورد شلوار پاییزی مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به شخصیت خودتان، از آن ها بهره ببرید.

 

1) شلوار مردانه راسته

شلوار مردانه راسته

 کار خود را با معرفی شلوار راسته مردانه شروع می کنیم، زیرا بسیار کاربردی و زیبا هستند. همه آقایان باید یک نمونه از این شلوار پاییزی مردانه در کمد خودشان داشته باشند. شلوار راسته در زمان های قدیم برای کارگران راه آهن طراحی شده بود زیرا جنس آن ها بسیار محکم بود و همچنین با مدل راسته خود، مانع کار آن ها نمی شد. از آن زمان تا به امروز بسیاری از افراد این شلوار ها را در استایل خود جای داده اند. آن ها به دلیل سادگی شان، با انواع ژاکت ها و پیراهن ها به راحتی ست خواهند شد و می توانید یک استایل پاییزی بسیار زیبا داشته باشید.

  • نکته قابل توجه: قسمت قرار گیری شلوار بر روی ران شما و استخوان های لگن، باید با گشادی بر روی ساق ها هماهنگ و یکسان باشد. شلوار های راسته با قد نود که تا روی کفشتان قرار گیرد و روی آن نیفتد، می تواند استایل شما را به مدل های امروزی نزدیک کند.

 

2) شلوار مردانه دمپا گشاد

شلوار مردانه دمپا گشاد

شاید این شلوار ها شما را به یاد دهه هفتاد میلادی بیندازد، اما امروزه جایگاه وسیعی در مد و فشن پیدا کرده است. با توجه به استایل های هری استایلز (خواننده هالیوودی) این مدل شلوار پاییزی مردانه راه خود را دوباره پیدا کرده اند. گرچه توجه داشته باشید که شلوار های دمپای مردانه با مدل های زنانه بسیار متفاوت است و دمپای آن ها کم تر و معمولی تر از مدل های زنانه است. این مدل شلوار پاییزی مردانه را به آقایان لاغر اندام که می خواهند هیکل خود را پر تر نشان دهند، پیشنهاد می کنیم.

  • نکته قابل توجه: قسمت قرار گرفته بر دور ساق پا باید کمی از ران پا هایتان گشاد تر باشد. در غیر این صورت کمی قدیمی به نظر می رسد.

 

3) شلوار مردانه جذب

شلوار مردانه جذب

 

این مدل شلوار ها که ابتدا از طریق برند هدی به دنیای فشن معرفی شد، طرفداران و مخالفان خاص خودش را داشت و جالب است که بدانید استفاده از این شلوار پاییزی مردانه توسط رئیس جمهور کره شمالی ممنوع شده است. شلوار های جذب یا به اصطلاح اسکینی، برای آقایانی که پاهایی پر و ساق هایی درشت دارند پیشنهاد می شود. جنس جین، به دلیل خنکی هوا برای فصل پاییز مناسب است. دوستداران این مدل شلوار ها در میان نسل جوان بسیار زیاد است.

نکته قابل توجه: در خرید شلوار های جذب، باید توجه داشته باشید که تنگی بسیار زیاد می تواند به اندام های شما آسیب برساند بهتر است که شلواری را انتخاب کنید تا تنگی آن شما را اذیت نکند و به اندازه باشد.

 

4) شلوار مردانه مجلسی

شلوار مردانه مجلسی

 

علاوه بر کت و شلوار، داشتن یک شلوار مجلسی مردانه بسیار اهمیت دارد. گاهی اوقات مراسم شما آنقدر رسمی نیست که از کت و شلوار استفاده کنید پس بهتر است یک شلوار مجلسی تک در کمد لباستان داشته باشید تا به راحتی با یک پیراهن مردانه شیک، از آن استفاده کنید.

  • نکته قابل توجه: هنگام خرید این شلوار پاییزی مردانه، بهتر است به نحوه قرار گیری آن بر روی ران پا هایتان توجه داشته باشید زیرا در صورت کشش زیاد یا گشاد بودن، استایلتان را به راحتی خراب خواهد کرد. همچنین خط اتوی این مدل شلوار های پارچه ای که مخصوص مجلس استفاده می شود، بسیار اهمیت دارد.

 

5) شلوار مردانه کارگوس ( Cargos)

شلوار مردانه کارگوس ( Cargos)

 

این مدل شلوار پاییزی مردانه اولین بار در سال ۱۹۳۰ برای ارتشیان طراحی شده بود اما با استفاده خوانندگان هیپ هاپ، این شلوارها در دوره های جدید نیز دیده شد و طرفداران خاص خودش را به ویژه در میان ورزشکاران پیدا کرد. شلوار کارگوس بسیار مقاوم است و پاهایتان را به خوبی گرم نگه می دارد تا در سرمای فصل پاییز اذیت نشوید.

  • نکته قابل توجه: این مدل شلوار ها بسیار اسپرت است و استفاده از آن ها در یک مراسم رسمی، اصلا عقلانی نیست. اضافه کردن جیب، بیشتر از دوتا به این شلوار ها توصیه نمی شود زیرا استایل و هیکل شما را ناموزون می کند. در صورت داشتن جیب های زیاد، به هیچ وجه آن ها را پر نکنید و بگذارید خالی بمانند تا مدل اصلی شلوارتان به هم نریزد.

 

6) شلوار گرم کن مردانه یا جاگر

شلوار پاییزی مردانه

این مدل شلوار پاییزی مردانه، برای ورزش کردن در فصل پاییز به شدت پیشنهاد می شود، همچنین می توانید از آن در یک گشت و گذار و خرید ساده در سطح شهر نیز استفاده کنید. ترکیب آن با یک سویشرت اسپرت بسیار دیدنی خواهد شد و برای استفاده روزانه، بسیار راحت است.

  • نکته قابل توجه: اندازه فاق شلوار گرم کن یا جاگر، برای آقایان بسیار اهمیت دارد. اگر فاق شلوارتان کوتاه باشد، اصلا جلوه مناسبی نخواهد داشت.

 

7) شلوار مردانه بوت کات

شلوار مردانه بوت کات

این مدل شلوار ها در قدیم اصلا طرفدار نداشتند و صرفا به عنوان یک پیشنهادی که توسط فشن ارائه شده بود، در نظر گرفته می شد اما با گذشت زمان، درمیان افرادی که ترند های جدید را دنبال می کنند، بسیار خودنمایی کرد و امروزه مصرف گسترده ای میان مردم عادی نیز دارد. مدل این شلوار پاییزی مردانه ، به این صورت است که تا روی زانو های شما کاملا راسته است و از آن به بعد کمی گشاد تر می شود، بر روی مچ پاهایتان قرار می گیرد و اصولا در مدل های جین ارائه می شود. به دلیل استفاده گسترده آن ها با بوت، به شلوار بوت کات معروف شده است.

  • نکته قابل توجه: با توجه به این که این شلوار ها پا های شما را بلند تر نشان می دهند، توصیه می شود اگر قد بلندی دارید، این مدل را تهیه نکنید. مدل های مردانه آن، اغلب بلند تر از مچ پا هم ارائه می شوند. با توجه به استفاده و سلیقه خودتان بهترین را انتخاب کنید.