لباس جین مردانه

اگر یک آیتم اصلی در هر کمد  لباسی نیاز باشد، آن شلوار جین است. داشتن یک لباس جین مردانه و به خصوص یک شلوار جین مناسب می تواند شما را در هر جمعی خاص و جذاب کند. البته باید برای داشتن یک استایل خوب در انتخاب شلوار جین دقت کنید. انتخاب لباس جین مردانه مناسب می تواند به شما یک ظاهر شیک و اسپرت یا خاص و رسمی ببخشد، البته مهم است که آن را با چه چیزی ست می کنید. به عنوان مثال اگر یک کفش آکسفورد داشته باشید می توانید آن را با یک جین تیره ی تنگ بپوشید و یک استایل رسمی داشته باشید. علاوه بر این می توانید یک شلوار جین مردانه آزاد را با کتانی سفید برای محیط های غیر رسمی، محیط های ورزشی و مهمانی های فضای باز استفاده کنید.

خرید لباس جین مردانه می تواند یک استایل خیره کننده و به روز برای شما بسازد در ادامه با در نظر گرفتن نکات زیر  قادر خواهید بود، فوق العاده ترین پوشش جین  مناسب خود را  انتخاب نمایید.

به تناسب لباس جین با بدن خود دقت کنید

در خرید شلوار جین مردانه باید تناسب را در نظر بگیرید. پوشیدن یک لباس جین مردانه تنگ باعث می شود شما لاغرتر به نظر برسید. برای اینکه در لباس جین زیبا به نظر برسید باید تناسب را در نظر داشته باشید. جین تنگ با رنگ روشن باعث چاق تر دیده شدن پاهای شما می شود اما اگر جین تنگ با رنگ های تیره بپوشید لاغرتر دیده خواهید شد. اما به طور کلی جین های گشاد با برش راسته باعث چاق تر دیده شدن شما خواهد شد. در خرید انواع لباس جین مردانه این قواعد مهم و قابل اجرا است.
اگر اهل پوشیدن لباس های رسمی نیستید می توانید برای محیط های کاری نیز یک ست مناسب با استفاده از لباس جین مردانه فراهم کنید. پیشنهاد ما به اکثر آقایان میانسال و طرفدار شلوار جین، استفاده از شلوارهای راسته است که نه چندان تنگ هستند و نه چندان گشاد.

شلوار جین مردانه

ترکیب جین را با سایر لباس ها در نظر بگیرید

مهم است که بیشتر اهل چه نوع استایلی هستید و لباس جین مردانه خود را با چه لباس هایی ست کنید. به عنوان مثال ترکیب شلوار جین تنگ را نمی توانید با پیراهن مردانه بپوشید و پیراهن را داخل شلوار قرار دهید. جین های بسیار تنگ یا طرح دار مناسب افراد جوان یا طرفدار مد روز است.

بهترین توصیه ما برای استفاده از لباس جین مردانه و به خصوص شلوار جین ترکیب آن با تی شرت و پیراهن های اسپرت است، به طوری که تی شرت را پوشیده و دکمه های پیراهن را باز بگذارید. کت های جین را باید با شلوار جین ست کنید، اما اجباری در هم رنگ بودن آنها نیست.

لباس جین مردانه

لباس جین

در انتخاب جین به رنگ آن دقت کنید

لباس جین مردانه رنگ های متنوعی دارد، به عنوان مثال کت های جین مشکی، سفید، زیتونی و طیف آبی جزو گزینه هایی هستند که شما می توانید در استایل خود از آنها استفاده کنید. البته اگر قصد دارید یک شلوار جین آبی را با یک کت جین آبی ست کنید باید دقت کنید رنگ های این دو با هم تناسب داشته باشند. صرفا انتخاب یک رنگ جین برای کت و شلوار انتخاب خوبی نیست. به عنوان مثال شما می توانید یک جین سفید را با کت آبی و یا زیتونی ست کنید و از ترکیب رنگ زیبای آن لذت ببرید. یکی از رنگ های پرطرفدار در لباس جین مردانه رنگ مشکی است. این رنگ را می توانید در همه جا بپوشید، چرا که شیک و کاربردی است و با لباس های مختلف در فضاهای مختلف قابل استفاده است.
رنگ کلاسیک جین آبی است. اگر مایلید یک جین تهیه کنید، تا سال های زیاد از آن استفاده کنید و نگران شیک بودن یا نبودن آن نباشید، انتخاب جین آبی برای شما عالی است. علاوه بر جین مشکی می توانید مطمئن باشید جین های آبی رنگ نیز کاملا پر استفاده و همواره مطابق مد است.

شلوار جین آبی روشن

شلوار جین

جین باید اندازه بدن شما باشد

یک نکته مهم دیگر که در انتخاب شلوار جین باید در نظر داشته باشید اندازه کمر شلوار و فاق آن است، شلوار جین با فاق خیلی بلند یا خیلی کوتاه مناسب استایل مردانه نیست. اگر قصد دارید لباس جین مردانه را به استایل خود اضافه کنید باید سایز خود را مبنا قرار دهید. درست است که امسال لباس های اورسایز مد شده است اما مهم است از نظر سایز و اندازه مناسب اندام شما باشد. به این دلیل که لباس های جین ضخامت بیشتری دارند اگر لباس سایز مناسب شما نباشد، ممکن است شما را چاق تر یا شلخته نشان دهد.
شلوار جین خیلی تنگ یا خیلی گشاد نیز تناسب اندام شما را بر هم خواهد زد. جین های کوتاه در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که چندان مناسب آقایان نیستند اما این دلیل نمی شود که شما بخواهید از شلوار جین های بسیار بلندتر از قد خود استفاده کنید.
اگر همواره سایز یکسانی را می پوشید و این بار قصد دارید از برند جدیدی خرید کنید به شما پیشنهاد می کنیم، شلوار یا کت جین مورد نظر خود را پوشیده و چک کنید زیرا سایزهای مختلف در برندهای مختلف ممکن است کمی تفاوت داشته باشند.

 

لباس اسپرت مردانه