عینک آفتابی مردانه 2021

برخلاف تصور عمومی کارکرد عینک آفتابی فقط برای روزهای گرم و آفتابی و محافظت از چشمان ما نیست. البته وسیله ای ضروری در روزهای تابستان است اما استفاده از یک عینک آفتابی مردانه مناسب می تواند استایل شما را به طور کلی تغییر دهد. اگر قصد دارید یک عینک جدید بخرید و به دنبال مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 هستید مطالعه ی این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

انتخاب یک عینک مناسب علاوه بر اینکه از چشم و پوست صورت شما محافظت می کند می تواند بر زیبایی صورت شما نیز تاثیر بگذارد. امسال مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 بسیار متنوع و زیبا هستند و اگر شما طرفدار مد هستید و قصد دارید از عینک آفتابی به عنوان اکسسوری در استایل خود استفاده کنید می توانید از مدل های موجود در این متن نیز کمک بگیرید.

نکات مهم در خرید عینک آفتابی مردانه

قبل از بررسی مدل های مختلف عینک آفتابی مردانه 2021 بهتر است در مورد نکاتی که در زمان خرید عینک باید در نظر داشته باشید نیز صحبت کنیم.

فرم صورت

فرقی ندارد که قصد خرید عینک طبی دارید یا عینک آفتابی، نکته مهم در زمان خرید عینک در نظر گرفتن فرم صورت است. قواعد کلی در این مورد وجود دارد و شما می توانید بر این اساس در زمان خرید عینک آفتابی مردانه 2021 انتخاب بهتری داشته باشید.
اگر صورت کشیده ای دارید از انتخاب عینک هایی که باعث کشیده تر شدن صورت شما می شوند خودداری کنید. اگر صورت گردی دارید عینک هایی با فریم گرد اصلا مناسب شما نیستند اما در عوض می توانید از عینک های مربعی و زاویه دار استفاده کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید. استفاده از عینک های زاویه دار برای صورت های گرد باعث می شود صورت شما لاغرتر نشان داده شود. اگر صورت استخوانی و کشیده ای دارید استفاده از عینک های مربعی به شما توصیه نمی شود در عوض شما می توانید با استفاده از عینک های گرد مقداری از خشکی صورت خود کم کنید.

فریم عینک

یکی دیگر از نکاتی که باید حین خرید عینک آفتابی مردانه در نظر داشته باشید مشخصات فریم عینک است. بهتر است به جنس فریم عینک توجه کنید. تا حد امکان به وزن عینک نیز دقت کنید. علاوه بر این اگر مایلید از عینک با فریم رنگی استفاده کنید باید رنگ پوست، مو و چشم های خود را نیز در نظر داشته باشید. در میان مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 فریم های طرح دار نیز دیده می شود که مناسب آقایان شیک پوش و طرفدار مد می باشد.

فریم عینک مردانه

لنز عینک

در خرید عینک آفتابی مردانه باید نوع لنز را نیز در نظر داشته باشید. میزان محافظت لنزها در برابر اشعه های مضر آفتاب و تغییر کنتراستی که رنگ لنز ایجاد می کند بسیار مهم است. لنزهای آینه ای در میان مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 بسیار محبوب هستند و شما می توانید رنگ این لنزهای آینه ای را با لباس خود ست کنید.

مدل های مختلف عینک آفتابی مردانه 2021

در ادامه به بررسی انواع فریم های عینک 2021 و معرفی چند برند عینک آفتابی مردانه که مدل های پر طرفدار سال جدید هستند می پردازیم.

عینک آفتابی با فریم رنگی

معمولا آقایان در انتخاب عینک آفتابی، طرفدار رنگ مشکی هستند اما امسال فریم رنگی یکی از مدل های خاص عینک آفتابی مردانه 2021 است. منظور از فریم رنگی صورتی و نارنجی نیست بلکه خاکستری، سبز، زیتونی و آبی جزو رنگ هایی هستند که شما می توانید از میان آنها انتخاب کنید و عینک خود را با استایل خود ست کنید.

عینک آفتابی رنگی

عینک آفتابی با فریم بدون رنگ

فریم های شفاف و بدون رنگ یکی از خاص ترین مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 هستند. این فریم ها مناسب افراد ساده پوش و البته اهل مد است. می توان گفت به این دلیل که این مدل از فریم ها شفاف هستند می توانند مناسب همه ی فرم های صورت باشند در نتیجه می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

عینک آفتابی بدون رنگ

عینک آفتابی با فریم اسپرت

اگر قصد دارید با استفاده از عینک آفتابی مردانه 2021 یک استایل خاص و آوانگارد برای خود بسازید مدل های عینک با فریم اسپرت برای شما مناسب خواهد بود. این سبک از عینک ها معمولا مناسب نوجوان ها و جوانان است و برای ست کردن آنها با سایر لباس های خود باید دقت زیادی به خرج دهید و جسارت بالایی داشته باشید

عینک آفتابی با فریم چند ضلعی

یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 عینک های دارای فریم چند ضلعی است. این عینک های چند ضلعی با فریم های نازک فلزی یکی از شیک ترین مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 است که شما می توانید از آن در محیط های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. عینک های چند ضلعی جزو فریم های فانتزی دسته بندی می شوند و معمولا مناسب انواع فرم های صورت هستند.

عینک آفتابی شش ضلعی

عینک آفتابی با فریم گرد

عینک آفتابی مردانه با فریم گرد چند سالی است که مد شده است و به نظر می رسد دیگر هیچ وقت فراموش نخواهد شد. این مدل عینک آفتابی مردانه 2021 بسیار پرطرفدار بوده است و مناسب آقایان با صورت های کشیده و استخوانی می باشد.

عینک آفتابی گرد

عینک ری بن

عینک آفتابی مردانه ری بن در چند سال اخیر بسیار مورد توجه آقایان بوده است و در میان مدل عینک آفتابی مردانه 2021 نیز دیده می شود. اگر طرفدار استایل های ساده، شیک و کلاسیک هستید استفاده از این مدل عینک آفتابی برای شما مناسب است.

عینک ریبن

تام فورد (Tom Ford)

تام فورد یک برند معروف تولید کننده ی پوشاک و اکسسوری است به خصوص در حوزه ی تولید محصولات مردانه. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 تولیده شده توسط تام فورد این مدل عینک خلبانی مردانه با فرم فلزی نازک به رنگ رزگلد با لنزهای قهوه ای رنگ است. 

عینک آفتابی تام فورد

گوچی (Gucci)

گوچی یک برند معروف در حوزه ی مد و فشن است. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های عینک آفتابی مردانه 2021 را امسال گوچی طراحی کرده است. این عینک خلبانی دو پل با فریم مشکی و ترکیب شده با فلز طلایی رنگ یکی از خاص ترین و شیک ترین عینک های مردانه  سال است.

عینک گوچی

دیور (Dior)

دیور نیز یکی از بزرگترین برندهای مطرح در صنعت مد است.اگر به دنبال یک عینک آفتابی مردانه شیک، خاص و جدید می گردید، پیشنهاد ما به شما طراحی جدید دیور است. این عینک آفتابی مردانه 2021 بسیار ساده و مینیمال طراحی شده است و مناسب برای افراد ساده پوش و شیک است.