نکاتی برای داشتن استایلی شیک و زمستانی

لباس پوشیدن برای زمستان و همچنین توجه به ظاهر و زیبایی آن، کار تقریبا دشواری است. لباس‌های زمستانی معمولا ظاهر شیک و استایل زیبایی ندارند و یک دغدغه برای افرادی که می‌خواهند همیشه و در همه‌ی روزهای سال خوش‌تیپ باشند محسوب می‌شوند.

اما جای نگرانی نیست! در این مقاله می‌خواهیم نکات و پوشاکی را در اختیارتان بگذاریم که با رعایت آن‌ها و پوشیدن‌شان استایل منحصربه‌فردی را برای خود شکل بدهید.

در ادامه با مدمن و نکاتی برای داشتن استایلی شیک و زمستانی همراه باشید.

 

چندلایه پوشیدن

 

خوبی چندلایه پوشیدن این است که در هوای سرد شما را گرم نگه می‌دارد و زمانی که احساس گرمای زیادی کردید، می‌توانید لایه‌ی بیرونی را دربیاورید و علاوه بر تناسب با آب‌وهوا، ظاهر شیک خود را هم حفظ کنید. لایه‌های مختلف و چشم‌نواز، ظاهر زیبا و خاصی به شما می‌دهند و توجه مردم را جلب می‌کنند.

جالباسی خود را با پوشاکی از جمله تی‌شرت‌های آستین‌بلند و کوتاه، پیراهن، پلیور با ضخامت‌های مختلف و در آخر ژاکت اسپرت پر کنید و تیپ‌های چندلایه و چشم‌نوازی را با آن‌ها شکل بدهید.

 

لباس‌های بافت

 

یکی از بهترین راه‌ها برای شیک به نظر رسیدن، پوشیدن لباس‌های بافت با رنگ‌های یک‌دست است. لباس‌های مخمل کبریتی، ترکیب پشم و نخ، پشمی و حتی مخملی و جیر، ظاهر و احساس پاییزی-زمستانی خوبی به شما می‌بخشند. این نوع بافت‌ها با رنگ‌های تیره بهترین عملکرد را دارند و استایل شیکی را برای شما به دنبال خواهند داشت.

 

پلیور و ژاکت‌های اسپرت

 

بدون شک پلیورها و ژاکت‌های اسپرت بهترین پوشاک برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی هستند.

انتخاب یک ژاکت اسپرت مناسب کار سختی نیست، فقط لازم است ژاکت‌های کلاسیک و پشمی یا مخمل کبریتی را انتخاب کنید. موارد دیگری نظیر وصله‌ی روی آرنج هم سلقیه‌ای هستند و اگر دوست داشتید می‌توانید این مدل‌ها را هم بخرید.

پلیورهای سبک، ظاهر راحت و معمولی‌تری به دنبال دارند و به راحتی می‌توانند برای چندلایه پوشیدن در کنار بلیزر و یا ژاکت اسپرت مورد استفاده قرار بگیرند.

 

بوت‌ها

 

بوت‌ها علاوه بر دارا بودن ظاهری شیک و منحصربه‌فرد، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای روزهای سرد و برفی هستند. نکته‌ی مهمی که هنگام پوشیدن بوت‌ها باید در نظر بگیرید، جوراب مناسب است.

سعی کنید جوراب‌های ساق‌بلند به پا داشته باشید تا مناسب هر نوع بوتی باشند. جوراب‌هایی که جنس‌شان شامل پشم می‌شود و رنگ تیره‌ای دارند، بهترین انتخاب هستند. با توجه به این که ممکن است جوراب‌ها توسط بوت‌ها پوشانده شوند، اما با این‌حال بهتر است رنگ جوراب و شلوارتان بایکدیگر هم‌خوانی داشته و یکی باشند.

 

پشم به جای کتان

 

بالاتنه را با خیال راحت می‌توان لایه‌بندی کرد، اما انتخاب‌های زیادی برای پایین‌تنه وجود ندارند. یکی از روش‌های گرم‌ نگه‌داشتن پایین‌تنه، استفاده از شلوارهای پشمی است. حتی یک شلوار پشمی سبک هم می‌تواند گرمای پایین‌تنه‌ی شما را تامین کند و شلوارهای ضخیم‌تر هم می‌توانند نقش یک پلیور را برای پاهای‌تان ایفا کنند.

 

کاردیگان

 

مهم نیست چند سال‌تان است و چه چیزهای راجع‌به کاردیگان‌ها شنیده‌اید، شما باید حداقل دارای یک عدد از این نوع پوشاک باشید. یک کاردیگان بزرگ و ضخیم، که هر موقع خواستید بتوانید درون آن گم شوید، برای خودتان بخرید. این پوشاک از شما در برابر سرما و در همه‌ی روز و شب‌های زمستانی محافظت می‌کند.

فرقی نمی‌کند چه مدل کاردیگانی می‌خرید، فقط مطمئن شوید که کاملا اندازه‌تان است و اطراف شانه‌تان آویزان نیست. التبه اگر کمی برای‌تان گشاد بود، جای نگرانی وجود ندارد. شما در هر صورت کاردیگان را روی لباس‌های دیگرتان می‌پوشید، پس مهم نیست اگر گشاد باشد. کاردیگان مانند یک پتو می‌ماند اما با ظاهر و استایلی شیک؛ همچنین افراد مشهور زیادی هم از این نوع پوشاک استفاده می‌کنند. پس کاردیگان را فراموش نکنید!

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.