استایل تابستانی با لباس ساحلی

همه ما از کودکی فصل تابستان را با مسافرت به شهرهای شمالی، رفتن به ساحل، بازی و پوشیدن لباس های بلند گلدار به یا می آوریم و شاید هنوز هم ذوق داریم وقتی به یک شهر ساحلی مسافرت می کنیم همان لباس های بلند را بپوشیم و در بازارهای محلی چرخ بزنیم و احساس راحتی و خوشحالی کنیم. به همین دلیل امروزه خوشبختانه طراحان مد و لباس نیز به این مسئله توجه کرده و استایل تابستانی با لباس ساحلی در میان لباس های تابستانی هنوز هم جایگاهی ویژه دارد.

استایل تابستانی با لباس ساحلی

تابستانی خوش با لباس ساحلی

لباس ساحلی نیز مانند لباس های دیگر انواع و اقسام مختلف دارند. برخی از این لباس ها به شکل سارافون و سرهمی هستند  و می توان آنها را با مانتو و شومیز ست کرد. در میان مدل های مختلف آن، لباس های بلند(ساحلی) جایگاهی خاص دارند زیرا لباس های بلند از پوست بدن در مقابل اشعه خورشید در فصل تابستان محافظت می کنند. انواع یقه قایقی با آستین دار، آستین پفی و دکمه دار نیز هستند که در جنس های مختلف در بازار به فروش می رسند.

در اینجا به معرفی برخی مدل های پرطرفدار، خاص و شیک می پردازیم:

پیراهن ساحلی نخی و کوتاه

پیراهن های نخی کوتاه یکی از مدل های لباس ساحلی است که می توان برای مسافرت از آن استفاده کرد. رنگ مناسب با این مدل لباس ها را می توان از میان رنگ های پاستلی استفاده کرد. با این مدل پیراهن ها می توان کتانی سفید بپوشید و کلاه حصیری روی سرتان بگذارید. عینک آفتابی تان را نیز فراموش نکنید. عینک آفتابی اکسسوری مهمی برای مسافرت در تابستان است.

لباس ساحلی نخی کوتاه

پیراهن های یقه قایقی

مدل پیراهن های یقه قایقی با قسمت کشبافت که روی سینه دارد در دو نوع بلند و کوتاه در بازار هستند که طرح چهارخانه ریز یا پارچه های تک رنگ جلوه خاصی به این مدل لباس ساحلی می بخشد.این مدل با کتانی مشکی یا سفید ست با کیف دوشی جذاب تر به نظر می رسند.

لباس ساحلی بایقه قایقی

پیراهن های ساحلی بلند

با پیراهن های ساحلی بلند که آن را می توان زیر یک مانتوی بلند و جلوباز پوشید می شود یک استایل ساحلی شیک داشته باشید و برای خرید، گشت و گذار یا مسافرت از آن استفاده کنید. طرح و نقش روی پارچه لباس ساحلی های بلند برای مسافرت می تواند کمی شاد باشد اما پشنهاد می کنیم برای استایل شهری از چهارخانه درشت یا گل های ریز و از رنگ های خنثی استفاده کنید.

پیراهن ساحلی با گل های درشت

در دنیای مد و لباس امروزه پیراهن و لباس های گل درشت در فصل بهار و تابستان یکی از ترندهای اصلی به شمار می روند. از قدیم نیز لباس های گلدار مورد علاقه طرفداران مد و فشن بوده است. بنابراین اگر به پیراهن های ساحلی بلند علاقه دارید نوع گلدار آن جذاب تر است. پیراهن های گلدار به غیر از اینکه بسیار زیبا و شیک تر هستند در شاد شدن روحیه تان نیز تاثیر گذارند. می توانید آن را با ست کیف و کفش زرشکی یا عسلی استفاده کنید و از شیک پوشی خود لذت ببرید.

لباس ساحلی با گل درشت

پیراهن های ساحلی با طرح سنتی

زمان پوشیدن لباس ساحلی چیزی که باعث می شود استایلتان خاص و متمایز به نظر برسد پوشیدن لباس ساحلی با طرح بته جقه یا گلدوزی طرح های ایرانی است. که حال و هوای هنری و خاصی به استایتلان می بخشد. سعی کنید رنگ زمینه این لباس ها را سفید یا مشگی انتخاب کنید تا ظاهر مدرن تری داشته باشید. عینک آفتابی با قاب سفید با مشگی همراه صندل های کنفی نیز می تواند به استایلتان روح ببخشد.

لباس ساحلی با طرح سنتی

سرهمی های تابستانی خنک

یک نوع لباس ساحلی وجود دارد که به آن سرهمی یا اورال نیز می گوییم. این لباس به شکل بلوز و شلوار به هم چسبیده است که به هم دوخته شده و زیر مانتو می توانید آن را بپوشید. این لباس را مس توان با کفش کتانی و هم صندل پاشنه دار ست کرد. 

لباس ساحلی سرهمی

 برای سفر در تابستان چه لباس هایی بپوشیم؟

همیشه زمان مسافرت یکی از دغدغه ها این است که چه لباسی بپوشیم و چه لباسی را همراه خود به سفر ببریم و چمدانمان را چطور بچینیم. ما برای شما چند راه حل ساده را در نظر داریم که با انجام آن می توانید بدون دغدغه چمدان لباس های خود را ببندید و روانه سفر شوید.

  • اولین نکنه این است که مقصد خود را از لحاظ جغرافیایی بسنجیم. اینکه مثلا مقصد سفر ما از لحاظ آب و هوایی در چه موقعیتی قرار دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از بستن چمدانتان گزارش هواشناسی را نیز چک کنید. اگر در تابستان قصد سفر دارید. باید غالب لباس ها خنک باشد اما مسیر را نیز بسنجید و وسیله ای که با آن سفر می کنید زیرا ممکن است در مسیر توقف داشته باشید و از شهر های خنک گذر کنید و نیاز داشته باشید که یک دست لباس گرم نیز همراه خود داشته باشید.و یا ممکن است هوا بارانی شد و نیاز شما به یک بارانی و سبک را ایجاد کند.

لباس ساحلی

  • سعی کنید برای راحتی در مسیر از پوشیدن لباس سفید یا رنگ روشن و یا پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید. زیرا اگر لک شود ظاهر لباستان را خراب می کند و لباس تنگ جابجایی و راحتی را از شما می گیرد و دیگر حس خوب نخواهید داشت.
  • کیف کمری همیشه به کار می آید می توانید مدارک و کارت های عابر بانک، سوئیچ ماشین و وسایلی از این قبیل را که می خواهید همیشه در دسترس باشد در آن بگذارید و همراه خود همه جا ببرید.
  • اغلب افراد در تابستان شهرهای ساحلی را برای مسافرت و گشت و گذار انتخاب می کنند. خانم ها در این مواقع می توانند لباس آستین دار بلند یا یک لباس ساحلی خنک بپوشند اما بهتر است رنگ آن را خنثی انتخاب کنید و مدل های کوتاه و بلند، گلدار و چهارخانه و تک رنگ و ساده همراه خود داشته باشید. اما مانتو و شومیز تان را رنگی انتخاب کنید، اینطوری می توانید چند دست لباس متنوع و شیک همراه خود داشته باشید.

لباس ساحلی

  • از اکسسوری های مناسب با استایل ساحلی می توان به کلاه حصیری، کتانی سفید و البته صندل راحتی اشاره کرد که می توانید آن را برای قدم زدم در ساحل بپوشید. عینک آفتابی،کلاه حصیری و  کیف کوچک و یا یک سبد حصیری که رنگ آن با لباستان همخوانی دارد می تواند استایلتان را کامل کند و دراین صورت می تواند عصرانه ای مفصل ترتیب بدهید و با خود به هرجا که می خواهید ببرید.

لباس ساحلی با کلاه حصیری

  • لباس اسپرت نیز حتما به کار خواهد آمد و سعی کنید حداقل یک دست لباس اسپرت همراه خود داشته باشید. اگر می خواهید چمدانتان را سنگین نکنید سعی کنید از کیف و کفش مدلی انتخاب کنید که با اکثر لباس هایتان ست باشد.

ترفندهایی برای ست کردن لباس ساحلی با انواع لباس ها

حال می خواهیم به طور اختصاصی ترفندهایی را به شما یاد بدهیم که با لباس های بلند و ساحلی ست کنید تا یک استایل شیک و تمام عیار پیدا کنید.

جنس پارجه لباس ساحلی 

نکته مهم جنس لباس تان است. پارچه های نخی، کتان و لنین، حتی ابریشم و جین کاغذی برای لباس ساحلی در تابستان بسیار مناسب هستند. هرگز از جنس پلی استر، جین یا الیاف ضخیم و گرم را انتخاب نکنید زیرا باعث می شود که پوستتان اذیت نشود، تعرق نکنید و خودتان را خنک نگه می دارید.

لباس ساحلی نخی

مانتوهای کیمونویی

نکته مهم درباره این مانتوها این است که کاملا آزاد و راحت هستند و در انواع و اقسام رنگ ها با طرح های متنوع و گوناگون وجود دارند. مانتوهای کیمونویی را می توان به راحتی با لباس های ساحلی ست کرد.

لباس ساحلی همراه مانتو

شلوارهای گشاد به جای جین های چسبان

یکی از روشهای ساختن یک استایل تابستانی شیک و خنک اضافه کردن لباس های گشاد و راحت به لباس ها است. این آیتم پرطرفدار به راحتی با هر استایلی جور می شود. یکی از ست هایی که می توان در تابستان به آسانی و به راحتی استفاده کرد ست کردن یکی از این شلوارها با لباس ساحلی است. اما مراقب باشید همه مدل های لباس ساحلی با این شلوارهای گشاد جور در نمی آیند. اما انتخاب شکل لباس ساحلی درست می تواند یک استایل کاملا متمایز و خاص به شما ببخشد.

استفاده از رنگ های سرد، پترن های متنوع و اکسسوری مناسب

تابستا یک فصل گرم با نور خورشید و آفتاب و نیاز ما به آب، خنکی و سرما ایجاب می کند تا در انتخاب رنگ لباس دقت کنیم. برای این فصل سعی کنید از چرخه رنگ های سرد مانند آبی، سفید، لیمویی، سبز آبی یا فیروزه ای، نیلی، صورتی کمرنگ و همینطور رنگ های پاستلی مانند بنفش یاسی، گلبهی و نقره ای استفاده کنید.

لباس ساحلی با رنگ های سرد

فصل تابستان مناسب پوشیدن لباس ها با انواع طرح ها و الگوهای مختلف دایره، مثلث، خط خطی، گل گلی، خال خالی و بی نهایت طرح های شلوغ، انتزاعی و یا رنگ های همخوان و متضاد بسته به سلیقه شما است. اکسسوری مناسب این فصل عینک آفتابی رنگ آبی، زرد، قهوه ای دودی های خیلی تیره است که باید با استایل تان همخوانی داشته باشد. کلاه حصیری دستمال گردن های پارچه ای، لچک ههای رنگی، کیف های شیشه ای صندلهای پاشنه دار، پارچه ای و کنفی با رنگ های شاد هستند.

لباس ساحلی با پترن پروانه

نتیجه گیری

فروشگاه اینترنی مدمن مفتخر است که با ارائه پوشاک مناسب فصول مانند لباس ساحلی برای تابستان و انواع پیراهن  مردانه هاوایی، نصف آستین ، نخی و خنک برای آقایان، گامی نو در زمینه مد و همچنین ارتقاء سطح کیفیت فروش درعرصه پوشاک در جامعه بردارد. امیدواریم با خرید از ما یک تجربه هیجان انگیز، ایمن و مسرت بخش را تجربه کنید.