راهنمای انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان

 در ست کردن لباس برای آقایان نباید تاثیر شگرف رنگ های شاد و خیره کننده  مانند نارنجی، ارغوانی و صورتی را نادیده گرفت. برخی آقایان برای راحتی کار خود به سراغ رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری و آبی می روند. هرچند این رنگ ها در کنار رنگ های اصلی یک مکمل قوی و برای ایجاد هارمونی، یک ترکیب رنگ زیبا به شمار می روند اما به تنهایی کافی نیستند. شناخت رنگ ها و همچنین انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان دانش و سلیقه خاصی می طلبد که ما در این مقاله سعی می کنیم به معرفی و ایجاد یک شناخت نسبی از ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر به شما ارائه کنیم.

رنگ جسورانه لباس برای آقایان

شناخت رنگ

عموما در انتخاب رنگ های جسورانه بهتر است از طبیعت الهام بگیریم. آبی دریا سبزی درخت و جنگل، سرخی یا رنگارنگی گلها در کنار یکدیگر می تواند یک ترکیب بی نظیر و منبع الهام و زیبایی به شمار برود. در طبیعت رنگ هایی وجود دارند که به آنها رگ های اصلی گفته می شود. مانند قرمز، آبی و زرد. ای رنگ ها که در طبیعت وجود دارند. و چه در هنر و چه صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال این رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی لباس، طراحی نور و بسیاری رشته های دیگر کاربرد بسیاری دارند.

رنگ های مکمل

 از ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر به دست می آیند که به عنوان رنگ های متضاد طرفداران بسیاری در عرصه مد دارند. مانند بنفش، سبز و نارنجی که در کنار رنگ های خنثی جذابیت بصری خاص و زیبایی ایجاد می کنند. ترکیب این رنگ های جسورانه لباس برای آقایان را نه تنها در رنگ بلکه در انتخاب و چیدمان آنها در کنار یکدیگر می توان مشاهه کرد. زمانی که این رنگ های مکمل با خاکستری که خود ترکیبی از سیاه و سفید است ترکیب شوند یک استایل شیک و در عین حال متعادل و چشم نواز ایجاد می کنند.

ترکب رنگ های مکمل در لباس آقایان

رنگ های پاستلی 

رنگ های پاستلی نیز در انتخاب اکسسوری و لباس در سبک های مختلف در سال 2021 ترند شده اند. این رنگ ها شامل، صورتی کمرنگرگ ، گلبهی، سبزسایان، بنفش یاسی و رنگ هایی می شود که خاکستری در ایجاد خود آن رنگ با آن ترکیب شده باشد.  

استایل مونوکروم

در انتخاب رنگ ها در استایل  مونوکروم می توان به انتقال یک مفهوم خاص در راستای مد  به  ترند استایل در سال 2021 دست یافت.انتخاب رنگ های پاستلی در استایل مونوکروم بهترین انتخاب و پیشنهاد ما به شما می باشد. 

استایل مونوکروم در لباس آقایان

رنگ های جسورانه

رنگ های جسورانه لباس بخصوص برای آقایان انتخاب بسیار سختی است. زیرا بسیاری از آقایان گمان می کنند به دلیل آنکه نیمی بیشتر از کل روز را در اداره یا محل کارشان می گذرانند نمی توانند از رنگ های شاد و جیغ در ترکیب رنگ لباس خود استفاده کنند. در صورتی که رنگ های صورتی، جگری و ارغوانی در ترکیب با رنگ های سرمه ای، مشکی و سفید نه تنها از ابهت شما نمی کاهد بلکه کاریزما و جذبه بسیار بالایی برایتان ایجاد خواهد کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه در انتخابتان رنگ های آبی، سفید و خاکستری دارید اما دوست دارید که از رنگ های متفاوت در ترکیب رنگ لباس هایتان استفاده کنید و تا بحال موفق نشدید ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

سبز

ابتدا بیایید از رنگ سبز شروع کنیم زیرا رنگ سبز رنگ عامه پسند و در عین حال خیره کننده است. افرادی که طرفدار رنگ سبز هستند عموما افرادی شوخ طبع، صمیمی، ساده و برونگرا هستند اما زمانی که از رنگ سبز صحبت می کنیم منظور ما تنها یک رنگ نیست. در واقع ما به رنگ های زیتونی، لجنی، مغز پسته ای، سدری و… نیز سبز می گوییم اما کاربرد هریک از این سبزها با یکدیگر بسیار متفاوت است.

انتخاب رنگ سبز برای لباس آقایان

نکته مهم: اینکه اگر به دنبال ترکیب یک رنگ دیگر با رنگ سز هستید از رنگ های جیغ و بولد خودداری کنید سعی کنید از رنگ های روشن و ملایم مانند کرم، سفید و نخودی استفاده کنید تا سبز را تحت تاثیر قرار ندهد و رنگ سبز در لباسان خودش را بیشتر نشان دهد.

رنگ هایی که با سبز ست می شوند:

رنگ های مشابه: سبز فسفری، آبی

رنگ های متضاد: قرمز و بنفش

رنگ مکمل: گلبهی، صورتی

پیشنهاد ما: آبی، سفید و خاکستری، بژ

رنگ بژ

برای انتخاب رنگ لباس جسورانه در ست کردن لباس برای آقایان از رنگ بژ استفاده کنید. رنگ بژ در دسته رنگ های خنثی و زیبایی است که می تواند در کنار رنگ های اصلی به کار رود اما اگر از رنگ بژ به تنهایی استفاده کنید استایل شما بی روح خواهد شد. اگر رنگ بژ به زردی بگراید بهتر است آن را با رنگ های خرمایی، قهوای، شتری و اکر ست کنید.

صورتی

با اینکه صورتی یک رنگ ملایم است اما برای آقایان یک رنگ جسورانه به شمار می رود. بسیاری افراد فکر می کنند صورتی یک رنگ دخترانه و لطیف است و برای آقایان کاربرد چندانی ندارد اما صورتی زمانی که با رنگ های سرمه ای، قهوه ای، ارغوانی ترکیب می شود یک استایل خاص و شیک برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر هم جسارت پوشیدن رنگ صورتی را تا بحال نداشته اید به شما پیشنهاد می کنیم سعی کنید رنگ های خاکستری، مشکی و سفید ترکیب کنید تا زیباتر جلوه کنید.

انتخاب رنگ صورتی برای لباس آقایان

نکته: در کنار رنگ های جسورانه لباس برای آقایان می توانید از اکسسوری چرم با رنگ های شتری، قهوای و خردلی در ایجاد یک استایل شیک بهره ببرید. 

رنگ هایی که می شود با صورتی ست کرد:

رنگ های مشابه: گلبهی، قرمز

رنگ های متضاد: نیلی و سبز فسفری

رنگ های مکمل: سبز و آبی

پیشنهاد ما: قهوه ای ، بژ، سفید، آبی تیره، سبز تیره

نارنجی

شما می تونید با انتخاب رنگ جسورانه برای لباس خود یک استایل جسورانه و متمایز برای خود بسازید. شاید رنگ نارنجی شما را یاد هالووین بیاندازد در عین حال  نباید جذابیت و جسورانه بودن این رنگ را نادیده بگیریم. با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا رنگ های اخرایی، گلبهی، نارنجی آتشین ترند هستند.

انتخاب رنگ نارنحی در لباس برای آقایان

استایل مونوکروم شتری یا نارنجی به کمک رنگ های قهوه ای، کرم و نخودی یک استایل شیک مخصوص پاییز را برایتان فراهم می کند.

نکاتی کلی در رابطه با شیوه ست کردن رنگ لباس باید بدانید: 

  • هر رنگی که انتخاب می کنید سعی کنید نسبت متعادلی از آن را استفاده کنید.
  • هر رنگ بولد یا جسورانه ای انتخاب می کنید سعی کنید با یک رنگ روشن یا خنثی آن را ست کنید وگرنه انرژی زیاد آن رنگ توی ذوق ببنده می زند.
  • رنگ سرمه ای در کنار رنگ جگری یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.
  • تنهای تیره نگ های خاکستری و قهوه ای را با تن های روشن و تنالیه روشن آن را با تن های تیره ست کنید.
  • در کنار رنگ های تیره ای مانند مشکی از رنگ هایی چون، صورتی، سفید و آبی روشن استفاده کنید تا تعادل رنگی و بصری آن حفظ شود.

انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی مدمن مفتخر است که با ارائه انواع پوشاک با کیفیت با پارچه های نفیس، همچنین با اختیار قرار دادن اطلاعات مفید درباره پوشاک مانند انتخاب رنگ جسورانه لباس برای آقایان در قسمت وبلاگ سایت و فروش محصولات خود به صورت آنلاین گامی نو در جت رشد فرهنگ خرید و استفاده از پوشاک باکیفیت در جامعه بردارد. امیدواریم با خرید از فروشگاه مدمن یک خاطره خوش برایتان بسازیم. پیشاپیش از حسن اعتماد شما متشکریم.