بهترین عطرهای پاییزی مردانه

با فرا رسیدن فصل پاییز باید به دنبال بهترین عطرهای پاییزی مردانه، با رایحه تند ادویه جات و چوب باشید. استفاده از یک عطر با رایحه مناسب فصل، می تواند یک قدم بزرگ برای تغییر استایل مردان محسوب شود. از این رو آقایان باید با تغییر هر فصل به فکر عطری مناسب برای همان فصل باشند تا با این کار، استایلی جذاب و زیبا را برای خود به ارمغان بیاورند. خواندن ادامه مطلب به آقایانی که به فکر  تغییر عطر خود، با توجه به تغییر فصل هستند، پیشنهاد می شود زیرا چند مدل از بهترین عطرهای پاییزی مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

معرفی رایحه های متنوع در ساختار عطر ها

قبل از معرفی بهترین عطرهای پاییزی مردانه، لازم است که شما را با رایحه های متفاوت در عطر ها آشنا کنیم تا تصمیم گیری برایتان راحت تر شود.

در کل تمامی عطر ها ساخته شده از سه رایحه هستند.

  1. اولین رایحه ها
  2. میانی ترین رایحه ها
  3. آخرین رایحه ها
  • اولین رایحه ها یا رایحه اولیه: زمانی که عطری را در دست می گیرید و شروع به بوییدن آن می کنید، اولین رایحه ای که به مشام شما می خورد را اولین رایحه یا پایه می نامند که اغلب به دلیل سبک بودن مولکول های آن خیلی سریع از بین خواهد رفت. رایحه مرکباتی مانند ترنج، از این نوع هستند که می توان گفت، ترنج اولین رایحه شناسایی شده در بهترین عطرهای پاییزی مردانه است.
  • میانی ترین رایحه ها یا رایحه میانی: وقتی رایحه اولین عطر شما از بین می رود، نوبت به بوییدن رایحه میانی که اصلی ترین قسمت عطر شما را تشکیل می دهد، خواهد رسید. در بهترین عطرهای پاییزی مردانه، این قسمت معمولا بوی اسطوخودوس و گل رز می دهد که رایحه اصلی عطر ها را تشکیل می دهد.
  • آخرین رایحه ها یا رایحه پایانی: پایه عطر شما بر اساس این رایحه ها است زیرا از مولکول های سنگینی ساخته شده اند که به راحتی تبخیر نمی شوند و تا لحظه آخر به عطر شما پایبند خواهند بود. اغلب رایحه های سنگین مانند مشک و چرم است.

در ادامه مطلب چند نمونه از بهترین عطرهای پاییزی مردانه را با توجه به رایحه های مختلف آن بررسی خواهیم کرد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه

1) Man In Black Bvlgari

این عطر محصول تولد ۱۳۰ ساله بولگاری که ایده آن از خدای آتش روم گرفته شده است. دارای رایحه بسیار گرم و مسحور کننده ای می باشد که می توانید آن را جزو بهترین عطرهای پاییزی مردانه، در نظر بگیرید. برای قرار شام در یک هوای پاییزی دلپذیر انتخابی بی نظیر است. از اولین رایحه های آن می توانیم به ادویه جات مختلف و رایحه تنباکو، میانی ترین رایحه ها به گل زنبق، چرم و آخرین رایحه ها به رایحه عود اشاره کنیم.

Man In Black – Bvlgari

2) Nuit D'Issey Issey Miyake

این عطر، یک رایحه بسیار پاییزی دارد که با پایه های دودی و تلخی که از چرم گرفته شده است موجب گرم تر شدن بوی آن خواهد شد که همین گرما در هوای سرد پاییز بسیار دلپذیر خواهد بود. از اولین رایحه ها آن می توان به مرکباتی مانند ترنج و گریپ فروت، میانی ترین رایحه ها به رایحه تلخ چرم و رایحه تند فلفل و آخرین رایحه ها به رایحه گرم گیاه نعناع و درخت آبنوس اشاره کرد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه

3) Bentley For Men Intense

عطر بنتلی که دارای رایحه گرم و تند است، در فصل پاییز و زمستان جزو بهترین عطرهای پاییزی مردانه محسوب می شوند که با رایحه میانی اسطوخودوس و چوب دارچین، حس دلپذیر گرما را در هوای سرد به شما منتقل خواهد کرد. از اولین رایحه ها می توان به مرکباتی مانند ترنج و رایحه تند فلفل، میانی ترین رایحه ها به اسطوخودوس، گل شمعدانی، دارچین، چوب درختان جنگلی و آخرین رایحه ها به رایحه تلخ چرم، بنزین و نعناع هندی اشاره کرد.

Bentley For Men Intense

4) Touch For Men – Burberry

این عطر، نسبت به عطر های قبلی کمی رایحه متفاوتی دارد زیرا بسیار خنک و شیرین است که برای آقایان می تواند انتخاب مناسبی باشد. دارای حالتی پودری است اما هیچ لکی بر روی لباس شما ایجاد نخواهد کرد. این عطر خنک در تمامی فصل ها قابل استفاده است اما با توجه به میانی ترین رایحه های آن، می توان گفت که برای فصل پاییز بسیار مناسب است.

از اولین رایحه های آن می توان به برگ گیاه بنفشه و پرتقال، از میانی ترین رایحه ها می توان به جوز هندی، فلفل سفید، سرو و از آخرین رایحه ها می توان به دانه تونکا و مشک سفید اشاره کرد.

Bentley For Men Intense

5) Mercedes Benz Man

عطر مرسدس بنز در میان بهترین عطرهای پاییزی مردانه از ماندگاری بی نظیری برخوردار است. از اولین رایحه های آن می توان به رایحه گلابی و مشک خالص، میانی ترین رایحه ها به شمعدانی و سرو و پایانی ترین رایحه ها به خزه بلوط و چوب رز اشاره کرد.

بهترین عطرهای پاییزی مردانه

جمع بندی

برای اینکه در فصل پاییز یک استایل پاییزی خاص همراه با یک رایحه متفاوت را تجربه کنید نیاز  است که با بهترین عطرهای پاییزی مردانه آشنا شوید. با توجه به رایحه های مختلف یک عطر، می توانید به جزئی ترین ویژگی آن پی ببرید و در نتیجه مناسب ترین عطر را برای خود انتخاب کنید. به همین دلیل است که اغلب برای توضیح عطر ها، رایحه های مختلف آن را نام می برند تا با بوی آن بهتر آشنا شوید و انتخاب عاقلانه تری در خرید عطر به صورت آنلاین داشته باشید.